David Vink wordt managing partner bij Scripta
David Vink treedt toe als directeur en aandeelhouder bij het contentmarketingbureau Scripta met vestigingen in Amsterdam en Groningen.
David zal de bureauleiding overnemen van Managing Partner Henk Jacobs, die dit bureau zeven jaar geleden overnam. Henk blijft expliciet deel van de tweehoofdige bureauleiding, maar zal zich in de nieuwe setting tevens richten op verdere groei en internationalisering van het bureau.
"Met David heb ik de businesspartner gevonden waar ik al een tijd naar op zoek was”, aldus Jacobs. “Wij denken beiden dat contentmarketing de komende jaren een grote crossmediale vlucht neemt. David heeft een rijke ervaring in publishing, digital marketing en online video en vult daarmee een belangrijke voorwaarde in voor verdere groei."
David Vink: "We zien het steeds meer: ‘The brand as a publisher’. Merken die bouwen aan eigen communicatiekanalen. Contentmarketing 2.0 zeg maar. Daar liggen grote kansen.
enk en ik bleken dermate op dezelfde lijn te zitten qua visie en ambitie, dat we het als een gemiste kans beschouwden om níet samen verder te gaan. Ik vind het heerlijk om mijn ervaring en kennis in te kunnen zetten voor mooie bedrijven met een (authentiek) verhaal. Daarnaast ben ik na RappCollins, Lost Boys en Clockwork weer terug als bureaudirecteur. En ook dat voelt meer dan goed."
David Vink vertrok eind vorig jaar als Algemeen Directeur van Veronica Uitgeverij en Chief Digital Officer van SBS Broadcasting bij SanomaSBS.
David zal de bureauleiding overnemen van Managing Partner Henk Jacobs, die dit bureau zeven jaar geleden overnam. Henk blijft expliciet deel van de tweehoofdige bureauleiding, maar zal zich in de nieuwe setting tevens richten op verdere groei en internationalisering van het bureau.
"Met David heb ik de businesspartner gevonden waar ik al een tijd naar op zoek was”, aldus Jacobs. “Wij denken beiden dat contentmarketing de komende jaren een grote crossmediale vlucht neemt. David heeft een rijke ervaring in publishing, digital marketing en online video en vult daarmee een belangrijke voorwaarde in voor verdere groei."
David Vink: "We zien het steeds meer: ‘The brand as a publisher’. Merken die bouwen aan eigen communicatiekanalen. Contentmarketing 2.0 zeg maar. Daar liggen grote kansen.
enk en ik bleken dermate op dezelfde lijn te zitten qua visie en ambitie, dat we het als een gemiste kans beschouwden om níet samen verder te gaan. Ik vind het heerlijk om mijn ervaring en kennis in te kunnen zetten voor mooie bedrijven met een (authentiek) verhaal. Daarnaast ben ik na RappCollins, Lost Boys en Clockwork weer terug als bureaudirecteur. En ook dat voelt meer dan goed."
David Vink vertrok eind vorig jaar als Algemeen Directeur van Veronica Uitgeverij en Chief Digital Officer van SBS Broadcasting bij SanomaSBS.