De Persgroep neemt Reclamefolder.nl over
Het aanbiedingenplatform Reclamefolder.nl is overgenomen door de Persgroep Nederland. Huidige eigenaren, waaronder RTL Ventures en H2 Equity partners, verkopen hun aandelen. Deze overname sluit aan op de digitale strategie van de Persgroep.
Reclamefolder.nl is een digitaal platform voor reclamefolders. Het platform bereikt maandelijks 2 miljoen mensen die samen digitaal ruim 25 miljoen digitale folders bekijken. Nederlanders blijven immers blijkbaar verzot op aanbiedingen en voordeeltjes. \
In 2006 zijn de oprichters, Jeffrey van Rossum en Robin Streng, dit platform gestart op hun zolderkamer met de overtuiging om voor iedere consument de gewenste aanbiedingen online te brengen. Via het Reclamefolder.nl platform en hun persoonlijke instellingen kunnen consumenten gemakkelijk hun favoriete winkels of producten zoeken. Wekelijks worden er miljoenen folders bekeken, die ingedeeld zijn in verschillende branches. Alle informatie is zowel via desktop, laptop, tablet of smartphone benaderbaar. Vooral de Reclamefolder app stijgt in populariteit, omdat consumenten tijdens het winkelen altijd en overal aanbiedingen kunnen volgen. Voor retailers wil Reclamefolder.nl hét platform zijn met het grootste digitale bereik van shoppers. Zij geeft adverteerders inzicht in de performance van hun folders en aanbiedingen en geeft advies over optimale invulling van hun campagnes.
Erik Roddenhof, CEO de Persgroep Nederland: "Nederland is en blijft een aanbiedingen land. Onze digitale platformen, dag en weekkranten staan er vol mee. Samen met reclamefolder.nl kunnen we die bundelen tot het grootste aanbiedingen platform van Nederland. Zodat je als lezer in één opslag kan zien welke aanbiedingen uit jouw buurt of jouw interesse er zijn. We denken dat de combinatie van onze twee bedrijven dat voor elkaar kan krijgen en daarmee een heel mooi product in de markt kan zetten. We hebben er veel zin in en deze overname past heel goed in onze digitale transitie".
Ruud Giebels, directeur Reclamefolder.nl: "We bestaan 11 jaar en nu is het logisch om de volgende stap te maken. Wij zijn gegroeid onder de vlag van RTL Ventures en H2 Equity partners. Nu kunnen wij samen met de Persgroep hun brede, regionale en actuele bereik inzetten om onze dienstverlening en toegevoegde waarde verder uit te breiden. Voor ons de ideale moeder om door te groeien. Het samengaan past in onze gemeenschappelijke ambitie om dé sterkste conversie partner van Nederland te worden. Ons team heeft er veel zin in om de vele nieuwe kansen te gaan pakken".
Reclamefolder.nl is een digitaal platform voor reclamefolders. Het platform bereikt maandelijks 2 miljoen mensen die samen digitaal ruim 25 miljoen digitale folders bekijken. Nederlanders blijven immers blijkbaar verzot op aanbiedingen en voordeeltjes. \
In 2006 zijn de oprichters, Jeffrey van Rossum en Robin Streng, dit platform gestart op hun zolderkamer met de overtuiging om voor iedere consument de gewenste aanbiedingen online te brengen. Via het Reclamefolder.nl platform en hun persoonlijke instellingen kunnen consumenten gemakkelijk hun favoriete winkels of producten zoeken. Wekelijks worden er miljoenen folders bekeken, die ingedeeld zijn in verschillende branches. Alle informatie is zowel via desktop, laptop, tablet of smartphone benaderbaar. Vooral de Reclamefolder app stijgt in populariteit, omdat consumenten tijdens het winkelen altijd en overal aanbiedingen kunnen volgen. Voor retailers wil Reclamefolder.nl hét platform zijn met het grootste digitale bereik van shoppers. Zij geeft adverteerders inzicht in de performance van hun folders en aanbiedingen en geeft advies over optimale invulling van hun campagnes.
Erik Roddenhof, CEO de Persgroep Nederland: "Nederland is en blijft een aanbiedingen land. Onze digitale platformen, dag en weekkranten staan er vol mee. Samen met reclamefolder.nl kunnen we die bundelen tot het grootste aanbiedingen platform van Nederland. Zodat je als lezer in één opslag kan zien welke aanbiedingen uit jouw buurt of jouw interesse er zijn. We denken dat de combinatie van onze twee bedrijven dat voor elkaar kan krijgen en daarmee een heel mooi product in de markt kan zetten. We hebben er veel zin in en deze overname past heel goed in onze digitale transitie".
Ruud Giebels, directeur Reclamefolder.nl: "We bestaan 11 jaar en nu is het logisch om de volgende stap te maken. Wij zijn gegroeid onder de vlag van RTL Ventures en H2 Equity partners. Nu kunnen wij samen met de Persgroep hun brede, regionale en actuele bereik inzetten om onze dienstverlening en toegevoegde waarde verder uit te breiden. Voor ons de ideale moeder om door te groeien. Het samengaan past in onze gemeenschappelijke ambitie om dé sterkste conversie partner van Nederland te worden. Ons team heeft er veel zin in om de vele nieuwe kansen te gaan pakken".