Sanne Visser nieuwe directeur WPG Media & VI
Sanne Visser wordt per 10 augustus de nieuwe directeur van WPG Media en Voetbal International. Voorheen was ze onder andere managing director en uitgever bij Mood for Magazines en Sanoma. Visser vervangt Allard van Schoneveld, die de functie ad interim vervulde.
Sanne Visser heeft haar sporen verdiend binnen het mediavak en is gespecialiseerd in het bouwen van media-merken. Ze begon als marketeer en uitgever bij de vrouwenmagazines van Sanoma, waarna ze de overstap maakte naar de functie van managing director bij Mood for Magazines, de uitgeverij van LINDA. Magazine en LINDAnieuws.nl. Later keerde ze weer terug bij Sanoma waar ze als uitgever verantwoordelijk was voor het vrouwencluster, waar de titels Libelle, Margriet, Viva en Flair onder vielen.
Laatste wapenfeit van Sanne Visser was de lancering van het nieuwe 360 graden mediaplatform &C. Visser: “Na de afgelopen negen maanden (ad interim) een totaal nieuw mediamerk opgebouwd te hebben voor Chantal Janzen, vind ik het een enorme uitdaging om weer in vaste dienst, aan de slag te gaan voor de mooie titels van WPG Uitgevers.
Alle titels van WPG worden met een enorme passie voor kwaliteit en inhoud gemaakt, in segmenten die onder brede doelgroepen interessant zijn. Dat spreekt mij zeer aan. Mijn geloof is dat goede kwalitatieve content, gemaakt met de doelgroep in het achterhoofd, een goed bereik en publiek kan vinden over alle kanalen heen. En ik wil me er hard voor maken om dat op een gezonde manier ook voor WPG Media & VI te gaan bewerkstelligen.”
Patrick Swart, directeur WPG Uitgevers: “Ik kijk erg uit naar de komst van Sanne. Ik ben bijzonder blij met deze versterking op de tijdschriftmerken en het directeurenteam van WPG. We verwachten met de komst van Sanne de mooie mediamerken van WPG Media verder op de kaart te zetten en uit te bouwen in de toekomst.”
Sanne Visser heeft haar sporen verdiend binnen het mediavak en is gespecialiseerd in het bouwen van media-merken. Ze begon als marketeer en uitgever bij de vrouwenmagazines van Sanoma, waarna ze de overstap maakte naar de functie van managing director bij Mood for Magazines, de uitgeverij van LINDA. Magazine en LINDAnieuws.nl. Later keerde ze weer terug bij Sanoma waar ze als uitgever verantwoordelijk was voor het vrouwencluster, waar de titels Libelle, Margriet, Viva en Flair onder vielen.
Laatste wapenfeit van Sanne Visser was de lancering van het nieuwe 360 graden mediaplatform &C. Visser: “Na de afgelopen negen maanden (ad interim) een totaal nieuw mediamerk opgebouwd te hebben voor Chantal Janzen, vind ik het een enorme uitdaging om weer in vaste dienst, aan de slag te gaan voor de mooie titels van WPG Uitgevers.
Alle titels van WPG worden met een enorme passie voor kwaliteit en inhoud gemaakt, in segmenten die onder brede doelgroepen interessant zijn. Dat spreekt mij zeer aan. Mijn geloof is dat goede kwalitatieve content, gemaakt met de doelgroep in het achterhoofd, een goed bereik en publiek kan vinden over alle kanalen heen. En ik wil me er hard voor maken om dat op een gezonde manier ook voor WPG Media & VI te gaan bewerkstelligen.”
Patrick Swart, directeur WPG Uitgevers: “Ik kijk erg uit naar de komst van Sanne. Ik ben bijzonder blij met deze versterking op de tijdschriftmerken en het directeurenteam van WPG. We verwachten met de komst van Sanne de mooie mediamerken van WPG Media verder op de kaart te zetten en uit te bouwen in de toekomst.”