Corine d'Haans nieuwe CEO van G+J Media

Corine d'Haans nieuwe CEO van G+J Media
Corine d'Haans is aangesteld als nieuwe CEO van G+J Media Nederland. Ze volgt Erik Blok op die, zoals het persbericht stelt, G+J met 'wederzijdse overeenstemming' verlaat.

d'Haans maakte al deel uit van de directie van G+J als Chief Commercial Officer. Ze zal samen met Caroline Ammerlaan, die Finance en Operations in haar portefeuille heeft de directie van G+J gaan vormen. De veranderingen zijn per onmiddellijke ingang van kracht. d'Haans en Ammerlaan krijgen de taak om het bedrijf verder te ontwikkelen voor de toekomst.

Het persbericht geeft verder weinig informatie over achterliggende redenen voor de wisseling. Blok wordt door Rolf Heinz, president van G+J International, in het bericht verder flink geprezen om de bereikte resultaten en krijgt vanzelfsprekend de obligate succeswensen voor zijn verdere loopbaan.

G+J Media is de uitgever van bekende mediamerken zoals National Geographic, Vogue, Glamour, JAN, Designer-Vintage en Quest. Met het portfolio richtde uitgeverij zich op de domeinen populaire wetenschap, reizen, fashion & lifestyle.
G+J Media Nederland is onderdeel van Gruner+Jahr, een van Europa’s grootste uitgeverijen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Hamburg. Gruner+Jahr is 100% eigendom van mediaconcern Bertelsmann, waartoe ook RTL, Penguin Random House, BMG en Arvato behoren.