Chantal Janzen en Persgroep gaan samenwerken
Chantal Janzen, presentatrice en oprichter van het mediamerk &C, gaat samen met de Persgroep aan de slag met videocontent voor vrouwen.
&C is het nieuwe mediamerk van Chantal Janzen dat zij enige tijd geleden lanceerde. Na Linda de Mol en Wendy van Dijk is Janzen daarmee de derde tv-persoonlijkheid die een eigen mediamerk lanceert. Vanaf maart maakt zij een maandelijks magazine, online platform en mobiele app met e-commerce. &C is specifiek gericht op vrouwen van 18 tot 48 jaar.
Vorige maand deelde het merk de eerste resultaten:
"Bij de Persgroep is de doelgroep vrouwen 18+ nogal onderbelicht", zegt Janzen. "Maar een website als die van het AD heeft wel een groot bereik bij deze doelgroep. Daarom gaan wij tegen De Persgroep aanschurken." Dat houdt concreet in dat de redactie van &C video’s gaat maken voor AD.nl.
&C is het nieuwe mediamerk van Chantal Janzen dat zij enige tijd geleden lanceerde. Na Linda de Mol en Wendy van Dijk is Janzen daarmee de derde tv-persoonlijkheid die een eigen mediamerk lanceert. Vanaf maart maakt zij een maandelijks magazine, online platform en mobiele app met e-commerce. &C is specifiek gericht op vrouwen van 18 tot 48 jaar.
Vorige maand deelde het merk de eerste resultaten:
- 95.000 verkochte exemplaren van het eerste magazine.
- 4.075 abonnees.
- 146.000 unieke bezoekers (gemiddeld per maand) op andc.tv en 660.000 pageviews.
- Meer dan 94.000 social fans op Instagram, Facebook, YouTube en Twitter.
- 13.000 nieuwsbriefleden.
- Meer dan 45.000 downloads van de app (iOS & Android).
"Bij de Persgroep is de doelgroep vrouwen 18+ nogal onderbelicht", zegt Janzen. "Maar een website als die van het AD heeft wel een groot bereik bij deze doelgroep. Daarom gaan wij tegen De Persgroep aanschurken." Dat houdt concreet in dat de redactie van &C video’s gaat maken voor AD.nl.