BrandDeli en de Persgroep Nederland gaan meer samenwerken
BrandDeli en de Persgroep Nederland gaan de exploitatie van de video content verder combineren, starten met een koppeling van display advertising en willen samen optrekken in het ontwikkelen van multimediale concepten voor adverteerders.
Met deze samenwerking willen beide partijen grote stappen maken op drie cruciale velden: het kunnen aanbieden van een video platform met een substantieel (groeiend) volume, waarin verschillende doelgroepen goed vertegenwoordigd zijn en adverteerders verzekerd zijn van een omgeving met kwalitatieve en relevante content. BrandDeli en de Persgroep Nederland werken al sinds eind 2016 samen op het gebied van online video. BrandDeli is de salespartner van het video platform van MyChannels.
In de samenwerking:
- Zal BrandDeli de verkoop activiteiten van dit gecombineerde in-stream video platform voor haar rekening nemen. Zij hebben de afgelopen jaren een sterke reputatie verworven in de markt van audiovisuele ondersteuning van adverteerders en mediabureaus. Eerst op het gebied van broadcast TV, de laatste jaren juist ook op het gebied van online video.
- Zal de Persgroep de online verkoop van display advertising voor BrandDeli gaan uitvoeren. Deze combinatie biedt de adverteerder de mogelijkheid om digitaal meer impact te maken.
- Zullen beide partijen intensiever gaan optrekken op het gebied van multimediale concepten voor merken. De mogelijkheden van de Persgroep’s MediaLab en BrandDeli’s Brand Partnershipteam zullen hierin vaker gecombineerd worden.
Met deze samenwerking willen beide partijen grote stappen maken op drie cruciale velden: het kunnen aanbieden van een video platform met een substantieel (groeiend) volume, waarin verschillende doelgroepen goed vertegenwoordigd zijn en adverteerders verzekerd zijn van een omgeving met kwalitatieve en relevante content. BrandDeli en de Persgroep Nederland werken al sinds eind 2016 samen op het gebied van online video. BrandDeli is de salespartner van het video platform van MyChannels.
In de samenwerking:
- Zal BrandDeli de verkoop activiteiten van dit gecombineerde in-stream video platform voor haar rekening nemen. Zij hebben de afgelopen jaren een sterke reputatie verworven in de markt van audiovisuele ondersteuning van adverteerders en mediabureaus. Eerst op het gebied van broadcast TV, de laatste jaren juist ook op het gebied van online video.
- Zal de Persgroep de online verkoop van display advertising voor BrandDeli gaan uitvoeren. Deze combinatie biedt de adverteerder de mogelijkheid om digitaal meer impact te maken.
- Zullen beide partijen intensiever gaan optrekken op het gebied van multimediale concepten voor merken. De mogelijkheden van de Persgroep’s MediaLab en BrandDeli’s Brand Partnershipteam zullen hierin vaker gecombineerd worden.