De Persgroep & Stage Entertainment Nederland sluiten partnership
De Persgroep en Stage Entertainment Nederland sluiten een overeenkomst om op drie vlakken intensief samen te gaan werken, te weten: ticketing, communicatie en een online video webserie.
Gemeenschappelijk doel is om grote groepen consumenten te enthousiasmeren en activeren op het gebied van musicals. Onderdeel van de samenwerking behelst lezersaanbiedingen voor de diverse Stage Entertainment musicals voor de doelgroep van de Persgroep. Met daarbij bijzondere aandacht voor de nieuwe musical “On Your Feet!” over het inspirerende levensverhaal van Gloria Estefan en haar man Emilio. Hierbij wordt er een online webserie ontwikkeld om Nederland in contact te laten komen met het feestelijke ‘Latin’ gevoel van deze musical.
Albert Verlinde, algemeen directeur en producent Stage Entertainment Nederland: “Wij trekken al langere tijd samen op met mediapartijen. Deze partnership gaat echter een stap verder en dieper. Wij zijn trots om zo onze bestaande en nieuwe bezoekers nog beter te prikkelen en informeren. De moderne mediawereld stelt ons in staat om nog slimmer te kijken naar creatieve mogelijkheden. Met deze samenwerking kunnen we veel elementen combineren”.
Erik Roddenhof, CEO de Persgroep Nederland: “In onze marktaanpak zien wij dat steeds meer partijen verder willen gaan dan standaard oplossingen. In deze afspraak met Stage Entertainment Nederland komen diverse elementen terug: advertising, branded content d.m.v. online video en een grote performance afspraak. Zo kunnen en willen wij relevanter zijn voor partners”.
Gemeenschappelijk doel is om grote groepen consumenten te enthousiasmeren en activeren op het gebied van musicals. Onderdeel van de samenwerking behelst lezersaanbiedingen voor de diverse Stage Entertainment musicals voor de doelgroep van de Persgroep. Met daarbij bijzondere aandacht voor de nieuwe musical “On Your Feet!” over het inspirerende levensverhaal van Gloria Estefan en haar man Emilio. Hierbij wordt er een online webserie ontwikkeld om Nederland in contact te laten komen met het feestelijke ‘Latin’ gevoel van deze musical.
Albert Verlinde, algemeen directeur en producent Stage Entertainment Nederland: “Wij trekken al langere tijd samen op met mediapartijen. Deze partnership gaat echter een stap verder en dieper. Wij zijn trots om zo onze bestaande en nieuwe bezoekers nog beter te prikkelen en informeren. De moderne mediawereld stelt ons in staat om nog slimmer te kijken naar creatieve mogelijkheden. Met deze samenwerking kunnen we veel elementen combineren”.
Erik Roddenhof, CEO de Persgroep Nederland: “In onze marktaanpak zien wij dat steeds meer partijen verder willen gaan dan standaard oplossingen. In deze afspraak met Stage Entertainment Nederland komen diverse elementen terug: advertising, branded content d.m.v. online video en een grote performance afspraak. Zo kunnen en willen wij relevanter zijn voor partners”.