Voetbal International lanceert nieuwe digitale omgeving
De website en smartphone app zijn nieuw opgebouwd en volledig gerestyled. Voor zowel de medewerkers van Voetbal International als de voetballiefhebbers zijn er buiten de restyling noemenswaardige veranderingen te noteren.
Zo kan de redactie gemakkelijker en sneller content publiceren, biedt het content management systeem de optie om gestructureerd om te gaan met de publicatie van branded content en is de toepasbaarheid van data vereenvoudigd. Voor de voetballiefhebbers geldt dat (nieuws)berichten sneller online staan, notificaties eerder ontvangen worden en er de mogelijkheid is om ‘mijn VI’ in te richten naar persoonlijke voorkeur en interesse.
VI PRO.
Afgelopen januari heeft Voetbal International VI PRO geïntroduceerd. Een digitaal abonnementsvorm welke toegang geeft tot de beste verhalen uit het magazine aangevuld met dagelijkse exclusieve content, zowel geschreven als video, over verschillende onderwerpen binnen en buiten de lijnen. Binnen de nieuwe digitale omgeving krijgt Voetbal International de mogelijkheid om de voetballiefhebbers te verleiden tot een betaald lidmaatschap. VI PRO content wordt verweven door de ‘open’ content en is na registratie tot vijf items per maand gratis te lezen en/of te bekijken (metered paywall). Indien de vijf items verbruikt zijn, volgt een ‘free trial’ aanbod welke uiteindelijk moet leiden tot een betaald lidmaatschap. Eenmaal lid van VI PRO kan men deel nemen aan gesprekken met onze redacteuren en wordt op basis van data verdere personalisatie toegepast.
Maarten Roomer, Hoofd Marketing Voetbal International: "De nieuwe digitale omgeving weerspiegelt de veranderingen van de afgelopen twee jaar. Achter de schermen is en wordt er hard gewerkt aan de positionering en digitalisering van Voetbal International. De website en app zijn hier fantastische voorbeelden van. Zowel het merk als de business gaan hiervan profiteren."
Zo kan de redactie gemakkelijker en sneller content publiceren, biedt het content management systeem de optie om gestructureerd om te gaan met de publicatie van branded content en is de toepasbaarheid van data vereenvoudigd. Voor de voetballiefhebbers geldt dat (nieuws)berichten sneller online staan, notificaties eerder ontvangen worden en er de mogelijkheid is om ‘mijn VI’ in te richten naar persoonlijke voorkeur en interesse.
VI PRO.
Afgelopen januari heeft Voetbal International VI PRO geïntroduceerd. Een digitaal abonnementsvorm welke toegang geeft tot de beste verhalen uit het magazine aangevuld met dagelijkse exclusieve content, zowel geschreven als video, over verschillende onderwerpen binnen en buiten de lijnen. Binnen de nieuwe digitale omgeving krijgt Voetbal International de mogelijkheid om de voetballiefhebbers te verleiden tot een betaald lidmaatschap. VI PRO content wordt verweven door de ‘open’ content en is na registratie tot vijf items per maand gratis te lezen en/of te bekijken (metered paywall). Indien de vijf items verbruikt zijn, volgt een ‘free trial’ aanbod welke uiteindelijk moet leiden tot een betaald lidmaatschap. Eenmaal lid van VI PRO kan men deel nemen aan gesprekken met onze redacteuren en wordt op basis van data verdere personalisatie toegepast.
Maarten Roomer, Hoofd Marketing Voetbal International: "De nieuwe digitale omgeving weerspiegelt de veranderingen van de afgelopen twee jaar. Achter de schermen is en wordt er hard gewerkt aan de positionering en digitalisering van Voetbal International. De website en app zijn hier fantastische voorbeelden van. Zowel het merk als de business gaan hiervan profiteren."