A.W. Bruna en WPG België implementeren Klopotek om workflows te optimaliseren
Paulien Loerts, Directeur operatie en innovatie WPG Uitgevers, legt uit waarom de
nieuwe uitgeverijen van WPG’s portfolio ook met PPM gaan werken: "WPG streeft
ernaar de achterkant zoveel mogelijk te standaardiseren om zo vaart te kunnen
maken met digitaal uitgeven, werkprocessen te vergemakkelijken en natuurlijk ook om kosten te verlagen. Vorig jaar hebben we het Klopotek systeem geëvalueerd. Uit de evaluatie kwamen naast heel veel positieve punten ook een paar verbeterpunten die we samen met Klopotek hebben aangepakt. Met deze uitbreidingen was het voor ons evident om ook bij A.W. Bruna en WPG België te gaan werken met Klopotek."
Ernst Lopes Cardozo, Managing Director van Klopotek International Europe,
benadrukt het belang van deze overeenkomst: "WPG is één van onze eerste klanten in de Benelux. We zijn enthousiast dat WPG, na evaluatie van verschillende opties, heeft gekozen om de langdurige relatie met Klopotek te continueren. De samenwerking met WPG was het startpunt voor vele succesvolle implementaties in Nederland en Belgie. Klopotek staat dan ook weer garant voor een succesvolle implementatie bij A.W. Bruna en WPG Belgie."
WPG gebruikt de modules van Klopotek’s Product Planning en Management systeem (PPM): Titel Management & Product Marketing, Redactioneel & Productie, Contracten, Rechten & Royalty’s en Klanten & Prospect Marketing.