ADR Nieuwsmedia en 24Kitchen gaan online samenwerking aan
24Kitchen en ADR Nieuwsmedia (AD en de regiotitels) creëren samen het grootste culinaire platform van Nederland. FOX Networks Group, moederbedrijf van 24Kitchen, en de Persgroep Nederland, uitgever van de ADR titels, slaan daarvoor de handen ineen.
De samenwerking heeft als doel om Nederland culinair te inspireren. Dit geldt zowel voor de lezers van de kranten en sites van ADR Nieuwsmedia als de bezoekers van het 24Kitchen online platform. Praktische video’s met recepten, inspiratie en nieuws spelen een dominante rol op het nieuwe digitale platform. De bekende rubrieken en formats van AD en 24Kitchen zijn vanzelfsprekend aanwezig, maar er worden ook gezamenlijk nieuwe formats ontwikkeld.
Erik Roddenhof, CEO de Persgroep Nederland: “Wij werken hard aan de groei van AD.nl en onze regiosites. Eten en drinken is al jaren onderdeel van de kranten, maar digitaal was dat wat mager. Wij zien groeiende interesse in koken, dus er is duidelijk behoefte aan meer. Samen met partner 24Kitchen gaan wij nu onze krachten bundelen om zowel onze lezers als adverteerders een veel sterker product te bieden. Samen gaan wij een culinair hoogstandje maken”.
Marco de Ruiter, Managing Director van FOX Networks Group: “Al ruim 5 jaar inspireert 24Kitchen iedereen die van goed en lekker eten houdt, en alles wat daar bij hoort. De combinatie met het AD betekent een volgende stap voorwaarts in bereik en urgentie, waarbij het doel blijft om de nr. 1 bestemming voor food lovers te zijn. Met dit gemeenschappelijke platform kunnen 24Kitchen en AD alle liefhebbers een aantrekkelijk online startpunt bieden.”
De samenwerking heeft als doel om Nederland culinair te inspireren. Dit geldt zowel voor de lezers van de kranten en sites van ADR Nieuwsmedia als de bezoekers van het 24Kitchen online platform. Praktische video’s met recepten, inspiratie en nieuws spelen een dominante rol op het nieuwe digitale platform. De bekende rubrieken en formats van AD en 24Kitchen zijn vanzelfsprekend aanwezig, maar er worden ook gezamenlijk nieuwe formats ontwikkeld.
Erik Roddenhof, CEO de Persgroep Nederland: “Wij werken hard aan de groei van AD.nl en onze regiosites. Eten en drinken is al jaren onderdeel van de kranten, maar digitaal was dat wat mager. Wij zien groeiende interesse in koken, dus er is duidelijk behoefte aan meer. Samen met partner 24Kitchen gaan wij nu onze krachten bundelen om zowel onze lezers als adverteerders een veel sterker product te bieden. Samen gaan wij een culinair hoogstandje maken”.
Marco de Ruiter, Managing Director van FOX Networks Group: “Al ruim 5 jaar inspireert 24Kitchen iedereen die van goed en lekker eten houdt, en alles wat daar bij hoort. De combinatie met het AD betekent een volgende stap voorwaarts in bereik en urgentie, waarbij het doel blijft om de nr. 1 bestemming voor food lovers te zijn. Met dit gemeenschappelijke platform kunnen 24Kitchen en AD alle liefhebbers een aantrekkelijk online startpunt bieden.”