NUsport maakt samen Nivea Men TV en magazine
De NUsport M1nuut is sinds maandag 3 april elke werkdag te zien op Veronica TV en SBS6. Mark Leene presenteert een supersnelle update van het actuele sportnieuws, de sport highlights van de volgende dag en de leukste sportposts op social media.
De NUsport M1nuut is elke dag te zien op Veronica TV tussen 18.00 en 19.00 uur en tussen 23.00 en 24.00 uur. Op dezelfde dag is er een herhaling op SBS6 rondom de klok van 22.45 uur.
Magazine Tour de France
Naast de Minuut introduceert NUsport voor de tweede keer een magazine. Dit keer met een special voor de Tour de France. Vanaf medio juni ligt de special over het belangrijkste wielerevenement ter wereld in de schappen met een oplage van 160.000 stuks.
De NUsport Minuut op televisie en het Tour de France magazine worden gelanceerd in samenwerking met NIVEA MEN. Samen met NUsport start NIVEA MEN de campagne: 'Klaar voor elke wedstrijd'. De dagelijkse NUsport Minuut, de NUsport tourspecial en content- en displaymarketing is onderdeel van deze samenwerking. NIVEA MEN is vanaf de eerste aflevering terug te zien in de Minuut. Met contentmarketing haakt NIVEA MEN in op grote sportevenementen. Het eerste moment zal rond de Marathon van Rotterdam zijn.
"Wij kiezen voor NUsport omdat we daar onze doelgroep perfect kunnen bereiken. Door in te haken op sportmomenten, maken wij onze boodschap relevant. Daarnaast is het voor ons essentieel om op meerdere touchpoints hetzelfde verhaal te kunnen vertellen.", aldus Tim Maas, Head of Marketing Nederland, NIVEA MEN.
"Deze samenwerking is een bekroning op de cross-mediale visie van NUsport. Een interessant traject waarbij we vanuit NIVEA MEN producten insights de strategie, het concept en de creaties hebben ontwikkeld waarbij sport de verbindende factor is.", aldus Olivier Fornier, Propositie en Branded partnershipsmanager bij NU.nl.
De NUsport M1nuut is elke dag te zien op Veronica TV tussen 18.00 en 19.00 uur en tussen 23.00 en 24.00 uur. Op dezelfde dag is er een herhaling op SBS6 rondom de klok van 22.45 uur.
Magazine Tour de France
Naast de Minuut introduceert NUsport voor de tweede keer een magazine. Dit keer met een special voor de Tour de France. Vanaf medio juni ligt de special over het belangrijkste wielerevenement ter wereld in de schappen met een oplage van 160.000 stuks.
De NUsport Minuut op televisie en het Tour de France magazine worden gelanceerd in samenwerking met NIVEA MEN. Samen met NUsport start NIVEA MEN de campagne: 'Klaar voor elke wedstrijd'. De dagelijkse NUsport Minuut, de NUsport tourspecial en content- en displaymarketing is onderdeel van deze samenwerking. NIVEA MEN is vanaf de eerste aflevering terug te zien in de Minuut. Met contentmarketing haakt NIVEA MEN in op grote sportevenementen. Het eerste moment zal rond de Marathon van Rotterdam zijn.
"Wij kiezen voor NUsport omdat we daar onze doelgroep perfect kunnen bereiken. Door in te haken op sportmomenten, maken wij onze boodschap relevant. Daarnaast is het voor ons essentieel om op meerdere touchpoints hetzelfde verhaal te kunnen vertellen.", aldus Tim Maas, Head of Marketing Nederland, NIVEA MEN.
"Deze samenwerking is een bekroning op de cross-mediale visie van NUsport. Een interessant traject waarbij we vanuit NIVEA MEN producten insights de strategie, het concept en de creaties hebben ontwikkeld waarbij sport de verbindende factor is.", aldus Olivier Fornier, Propositie en Branded partnershipsmanager bij NU.nl.