NU.nl en Autoweek starten NUauto

NU.nl en Autoweek starten NUauto
NU.nl en AutoWeek (beide merken van Sanoma | SBS) hebben de krachten gebundeld om het nieuwsaanbod van NU.nl uit te breiden met NUauto. Op deze manier groeit NU.nl verder door als hét nieuwsplatform van Nederland.

Autonieuws voor een breder publiek past goed bij de nieuwsitems van NU.nl. De berichten op NU.nl zijn toegankelijk geschreven en altijd actueel dankzij het uitgebreide netwerk van de AutoWeek-redactie. Voor meer diepgang, techniek en vergelijkende tests kunnen lezers door naar AutoWeek.nl. AutoWeek brengt autonieuws op manieren die passen bij vandaag de dag. Meer video en beeld, via verschillende kanalen.

Een voorbeeld hiervan is AutoWeek LAB: het grootste autotestpanel van Nederland. NUauto is voor adverteerders hét platform om crossmediale exposure te genereren. Met de samenwerking tussen NU.nl en AutoWeek versterkt wil Sanoma | SBS haar nummer-1-positie in automotive media verder versterken.  

NU.nl is met meer dan 7 miljoen unieke bezoekers per maand het grootste nieuwsplatform van Nederland. AutoWeek brengt al ruim 25 jaar autonieuws voor autoliefhebbers en voor mensen die een volgende auto zoeken. De journalisten van AutoWeek zijn de journalistieke motor achter de verslaggeving van innovaties in autorijden, onthullingen van de nieuwste modellen en technieken, regeringsbeleid en infrastructuur.