Eerste editie &C van Chantal Janzen verschenen
Na Linda de Mol en Wendy van Dijk heeft TV-personality en musicalster Chantal Janzen nu ook haar eigen mediamerk: &C. Gisteren verscheen het eerste nummer van het bijbehorend magazine.
&C (and see) is het mediamerk van Chantal Janzen met een maandelijks magazine, online platform, mobile app met eigen shop, eigen televisieprogramma’s en live events. Het merk richt zich op vrouwen 18 tot 48 jaar en behandelt, zoals Chantal het zelf noemt, the whole shebang. Waaronder: mode, beauty, lifestyle, food en travel. Amuseren, ontroeren en inspireren.. Om het merk nog wat meer airplay te geven gaat Janzen voor de eerste editie van het magazine uit de kleren in een fotoreportage samen met Eva Jinek.
&C (and see) is het mediamerk van Chantal Janzen met een maandelijks magazine, online platform, mobile app met eigen shop, eigen televisieprogramma’s en live events. Het merk richt zich op vrouwen 18 tot 48 jaar en behandelt, zoals Chantal het zelf noemt, the whole shebang. Waaronder: mode, beauty, lifestyle, food en travel. Amuseren, ontroeren en inspireren.. Om het merk nog wat meer airplay te geven gaat Janzen voor de eerste editie van het magazine uit de kleren in een fotoreportage samen met Eva Jinek.