G+J Custom Content vernieuwt inflight magazine Msafiri van Kenya Airways
G+J Custom Content heeft de internationale pitch gewonnen die Kenya Airways uitschreef om het Engelstalige glossy inflight magazine Msafiri volledig te restylen.
Msafiri – ‘reiziger’ in Kiswahili – is Kenya Airways’ inflight magazine. Wanjiku Mugo, Corporate Communications Manager bij Kenya Airways: "We zochten naar een partner die ons inflight magazine perfect in lijn kon brengen met de inspiratiebehoeften van onze reizigers en met onze brand values. Kenya Airways is ‘The Pride of Africa’ en is zeer betrokken bij de duurzame ontwikkeling van het continent, en dat straalt het nieuwe concept van G+J Custom Content echt uit. Met de nieuwe redactionele formule, een frisse eigentijdse lay-out en hoge kwaliteit content zijn we klaar voor de toekomst."
Loes van Dokkum, Creative Director Custom Content: "Het was een fantastisch mooie uitdaging voor ons team om een creatief concept te ontwikkelen voor deze internationale airline met haar heel diverse, overwegend Afrikaanse, doelgroep. Met veel plezier en enthousiasme werken wij aan dit magazine dat helemaal gaat over de kansen, schoonheid en ontwikkeling van het Afrikaanse continent. En we zijn natuurlijk extreem trots dat we een internationale organisatie als Kenya Airways nu ook tot onze klantenkring mogen rekenen."
Msafiri – ‘reiziger’ in Kiswahili – is Kenya Airways’ inflight magazine. Wanjiku Mugo, Corporate Communications Manager bij Kenya Airways: "We zochten naar een partner die ons inflight magazine perfect in lijn kon brengen met de inspiratiebehoeften van onze reizigers en met onze brand values. Kenya Airways is ‘The Pride of Africa’ en is zeer betrokken bij de duurzame ontwikkeling van het continent, en dat straalt het nieuwe concept van G+J Custom Content echt uit. Met de nieuwe redactionele formule, een frisse eigentijdse lay-out en hoge kwaliteit content zijn we klaar voor de toekomst."
Loes van Dokkum, Creative Director Custom Content: "Het was een fantastisch mooie uitdaging voor ons team om een creatief concept te ontwikkelen voor deze internationale airline met haar heel diverse, overwegend Afrikaanse, doelgroep. Met veel plezier en enthousiasme werken wij aan dit magazine dat helemaal gaat over de kansen, schoonheid en ontwikkeling van het Afrikaanse continent. En we zijn natuurlijk extreem trots dat we een internationale organisatie als Kenya Airways nu ook tot onze klantenkring mogen rekenen."