Auteurs Atlas Contact krijgen CB-inlog
Voor de verkoopresultaten van hun boeken zijn schrijvers afhankelijk van informatie via hun uitgeverij. Uitgeverij Atlas Contact brengt daar nu verandering in. Met een eigen inlogcode bij CB kunnen schrijvers voortaan zelf zien hoeveel boeken zijn verkocht en aan welke boekhandels.
Mizzi van der Pluijm (directeur-uitgever Atlas Contact): ‘Het was de hoogste tijd dat dit geregeld werd. Hier bleken een wens van de uitgeverij en een wens van CB samen te komen, zodat wij nu onze schrijvers het inzicht in verkoop kunnen geven dat wij al heel lang willen geven.’
Susan Breeuwsma van CB: ‘Een super goed initiatief van Atlas Contact. Met Analytics van CB bieden we de uitgevers al eenvoudig inzicht in hun markt- en managementinformatie. Wat een mooie service vanuit Atlas Contact om met datzelfde Analytics hun auteurs toegang te geven tot hun eigen cijfers. En wel van al hun titels in elk beschikbare verschijningsvorm, zowel op dag-, maand- en jaarniveau.’
Atlas Contact start begin maart met een pilot voor twintig auteurs.
Mizzi van der Pluijm (directeur-uitgever Atlas Contact): ‘Het was de hoogste tijd dat dit geregeld werd. Hier bleken een wens van de uitgeverij en een wens van CB samen te komen, zodat wij nu onze schrijvers het inzicht in verkoop kunnen geven dat wij al heel lang willen geven.’
Susan Breeuwsma van CB: ‘Een super goed initiatief van Atlas Contact. Met Analytics van CB bieden we de uitgevers al eenvoudig inzicht in hun markt- en managementinformatie. Wat een mooie service vanuit Atlas Contact om met datzelfde Analytics hun auteurs toegang te geven tot hun eigen cijfers. En wel van al hun titels in elk beschikbare verschijningsvorm, zowel op dag-, maand- en jaarniveau.’
Atlas Contact start begin maart met een pilot voor twintig auteurs.