HP/De Tijd gaat digitaal samenwerken met Wayne Parker Kent
HP/De Tijd gaat een commerciële samenwerking aan met WPK op het gebied van het digitaal publiceren.
Wayne Parker Kent is bekend van onder meer de lifestylewebsites als NSMBL, Manners en Famme. Wayne Parker Kent wordt verantwoordelijk voor de techniek en interactie op het online platform van HP/De Tijd.
Slaven Mandic, CEO van Wayne Parker Kent, is blij met deze uitbreiding: “HP/De Tijd is complementair aan onze sterke mannentitels Manners en WANT. Hierdoor hebben we nu een oplossing voor adverteerders en mediabureaus die online mannen boven de 25 jaar willen bereiken.” De uitbreiding ligt volgens Mandic in lijn met de ambitie van Wayne Parker Kent om in 2017 het portfolio uit te breiden met tien titels.
Ook uitgever Marianne Verhoeven is blij met de stap die de Audax-titels HP/De Tijd en ZUS op digitaal vlak gaan maken. “2016 was voor ons al een succes. Onze printoplage is, ondanks een dalende markt, met 23 procent gestegen. Daarnaast zien we ook het online bezoek flink toenemen naar maandelijks boven de 400.000 unieke bezoekers in het afgelopen kwartaal. Bovendien kunnen we dankzij de recente en goed ontvangen start van ZUS samen met HP/De Tijd ook de doelgroep van de wat hoger opgeleide vrouw van 25 jaar en ouder goed bereiken. De samenwerking met Wayne Parker Kent zorgt ervoor dat we in deze tijd van groei nog meer gas kunnen geven.”
Wayne Parker Kent is bekend van onder meer de lifestylewebsites als NSMBL, Manners en Famme. Wayne Parker Kent wordt verantwoordelijk voor de techniek en interactie op het online platform van HP/De Tijd.
Slaven Mandic, CEO van Wayne Parker Kent, is blij met deze uitbreiding: “HP/De Tijd is complementair aan onze sterke mannentitels Manners en WANT. Hierdoor hebben we nu een oplossing voor adverteerders en mediabureaus die online mannen boven de 25 jaar willen bereiken.” De uitbreiding ligt volgens Mandic in lijn met de ambitie van Wayne Parker Kent om in 2017 het portfolio uit te breiden met tien titels.
Ook uitgever Marianne Verhoeven is blij met de stap die de Audax-titels HP/De Tijd en ZUS op digitaal vlak gaan maken. “2016 was voor ons al een succes. Onze printoplage is, ondanks een dalende markt, met 23 procent gestegen. Daarnaast zien we ook het online bezoek flink toenemen naar maandelijks boven de 400.000 unieke bezoekers in het afgelopen kwartaal. Bovendien kunnen we dankzij de recente en goed ontvangen start van ZUS samen met HP/De Tijd ook de doelgroep van de wat hoger opgeleide vrouw van 25 jaar en ouder goed bereiken. De samenwerking met Wayne Parker Kent zorgt ervoor dat we in deze tijd van groei nog meer gas kunnen geven.”