Voetbal International krijgt licentie voor FourFourTwo
Voetbal International en FourFourTwo gaan samenwerken. Het bekende Britse mediamerk is een internationale autoriteit op het gebied van voetbalmedia en verschijnt met een magazine en website in zeventien landen.
“Samenwerken met FourFourTwo stelt ons in staat meer verhalen uit het internationale topvoetbal te brengen. FourFourTwo is een wereldspeler die vooral in de Premier League een grote naam heeft opgebouwd,” stelt Christiaan Ruesink, hoofdredacteur Voetbal International. “Denk aan exclusieve interviews met topspelers die voor veel andere media niet toegankelijk zijn. Ook krijgen ze bij topclubs als Manchester City exclusief toegang tot áchter de schermen en dat levert bijzondere reportages op. Door hun reputatie slagen ze er steeds vaker in ook bij topspelers en clubs uit andere competities zoals de Primera Divison en de Bundesliga binnen te komen. De lezers van VI profiteren daar nu van mee. De beste verhalen verschijnen op onze digitale kanalen en in de magazines”.
Maarten Roomer, Hoofd Marketing: “Binnen het grote aanbod van voetbalcontent in Nederland moet Voetbal International zich blijven onderscheiden. Dat doen wij met onze ervaren redactie en versterken we verder door de samenwerking met FourFourTwo. De licentie behelst het delen van ervaringen en ideeën op het gebied van marketing en commercie, en geeft redactioneel de mogelijkheid onze lezers, bezoekers en kijkers te blijven verrassen met voor Nederland unieke verhalen. Zodoende voegen we waarde toe aan onze digitale kanalen en magazines, met als doel merkvoorkeur te creëren wat weer leidt tot klantbehoud en herhaalbezoek.”
FourFourTwo verschijnt sinds 1994 als magazine en is een mediamerk van de van oorsprong Britse uitgeverij Haymarket. Voetbal International heeft per direct de licentie voor Nederland en België.
“Samenwerken met FourFourTwo stelt ons in staat meer verhalen uit het internationale topvoetbal te brengen. FourFourTwo is een wereldspeler die vooral in de Premier League een grote naam heeft opgebouwd,” stelt Christiaan Ruesink, hoofdredacteur Voetbal International. “Denk aan exclusieve interviews met topspelers die voor veel andere media niet toegankelijk zijn. Ook krijgen ze bij topclubs als Manchester City exclusief toegang tot áchter de schermen en dat levert bijzondere reportages op. Door hun reputatie slagen ze er steeds vaker in ook bij topspelers en clubs uit andere competities zoals de Primera Divison en de Bundesliga binnen te komen. De lezers van VI profiteren daar nu van mee. De beste verhalen verschijnen op onze digitale kanalen en in de magazines”.
Maarten Roomer, Hoofd Marketing: “Binnen het grote aanbod van voetbalcontent in Nederland moet Voetbal International zich blijven onderscheiden. Dat doen wij met onze ervaren redactie en versterken we verder door de samenwerking met FourFourTwo. De licentie behelst het delen van ervaringen en ideeën op het gebied van marketing en commercie, en geeft redactioneel de mogelijkheid onze lezers, bezoekers en kijkers te blijven verrassen met voor Nederland unieke verhalen. Zodoende voegen we waarde toe aan onze digitale kanalen en magazines, met als doel merkvoorkeur te creëren wat weer leidt tot klantbehoud en herhaalbezoek.”
FourFourTwo verschijnt sinds 1994 als magazine en is een mediamerk van de van oorsprong Britse uitgeverij Haymarket. Voetbal International heeft per direct de licentie voor Nederland en België.