De Persgroep lanceert relatiemagazine: Aandacht!
Persgroep introduceert een nieuw magazine voor de zakelijke markt: ‘Aandacht!’. Een blad voor relaties, aandachttrekkers in de breedste zin van het woord en iedereen die zich interesseert voor marketing, communicatie, media en reclame.
Verhalen uit het vak en uit eigen stal worden in het blad gebundeld. Er is bewust gekozen voor twee covers om de vakverhalen duidelijk te scheiden van het Persgroep nieuws. De naam Aandacht! sluit aan op de positionering die de Persgroep rond dit thema heeft gekozen.
Lauren van der Heijden, directeur Corporate Sales, de Persgroep: “Aandacht is een enorm interessant, actueel en relevant thema binnen ons vak. In onze steeds vluchtiger wordende maatschappij is echte aandacht van de consument een schaars goed. Voor merken wordt het steeds lastiger om die aandacht te grijpen, laat staan vast te houden. Bereik alleen is niet genoeg; zonder aandacht heb je niks aan bereik. Met dit magazine willen we ons imago als vooruitstrevend mediahuis op kwalitatieve en inspirerende wijze verder een boost geven.”
Astrid Prummel en Susanne van Nierop, die onlangs Out in the Open oprichtten, vormen samen met Stefanie van Rootselaar (de Persgroep) de hoofdredactie. Het magazine is ontworpen en vormgegeven door Theo-Bert Pot en Isabel van der Velden van Studio Pot & Van der Velden. Een greep uit de aandachttrekkers die in het eerste nummer staan: Harold Hamersma (wijnkenner), Lieke Duijmelings (Bavaria), Ronald Ockhuysen (Het Parool), Martha Riemsma (Tubantia), Harald Swinkels (NLE), Cornelie Weller (Publicis One) en Remko Wouters (Synpact).
Het blad komt 4 keer per jaar uit in een oplage van 12.500 stuks
Verhalen uit het vak en uit eigen stal worden in het blad gebundeld. Er is bewust gekozen voor twee covers om de vakverhalen duidelijk te scheiden van het Persgroep nieuws. De naam Aandacht! sluit aan op de positionering die de Persgroep rond dit thema heeft gekozen.
Lauren van der Heijden, directeur Corporate Sales, de Persgroep: “Aandacht is een enorm interessant, actueel en relevant thema binnen ons vak. In onze steeds vluchtiger wordende maatschappij is echte aandacht van de consument een schaars goed. Voor merken wordt het steeds lastiger om die aandacht te grijpen, laat staan vast te houden. Bereik alleen is niet genoeg; zonder aandacht heb je niks aan bereik. Met dit magazine willen we ons imago als vooruitstrevend mediahuis op kwalitatieve en inspirerende wijze verder een boost geven.”
Astrid Prummel en Susanne van Nierop, die onlangs Out in the Open oprichtten, vormen samen met Stefanie van Rootselaar (de Persgroep) de hoofdredactie. Het magazine is ontworpen en vormgegeven door Theo-Bert Pot en Isabel van der Velden van Studio Pot & Van der Velden. Een greep uit de aandachttrekkers die in het eerste nummer staan: Harold Hamersma (wijnkenner), Lieke Duijmelings (Bavaria), Ronald Ockhuysen (Het Parool), Martha Riemsma (Tubantia), Harald Swinkels (NLE), Cornelie Weller (Publicis One) en Remko Wouters (Synpact).
Het blad komt 4 keer per jaar uit in een oplage van 12.500 stuks