NS lanceert ook magazine voor kinderen: Spoor Kids
Speciaal voor de jonge treinreiziger heeft G+J Custom Content minimagazine Spoor Kids gemaakt voor NS. Het tijdschrift, gericht op kinderen van 4 t/m 11 jaar, inspireert kinderen om er samen met hun ouders met de trein op uit te gaan.
Het minimagazine bestaat uit twaalf pagina’s vol raadsels, illustraties, puzzels, weetjes, strips, een kijkje in de cabine en een heuse beroepentest. Als fijne extra zijn er kortingsbonnen opgenomen voor familie-uitjes. Met Spoor Kids laat NS kinderen zélf de trein ontdekken.
Creative Director Custom Content Loes van Dokkum: “Kinderen vinden het hartstikke leuk om er met de trein op uit te gaan. De puzzels en weetjes uit Spoor Kids sluiten helemaal aan bij die fascinatie voor treinreizen, en bij het enthousiasme om nieuwe dingen en plekken te ontdekken.”
Spoor Kids verschijnt in een oplage van meer dan 700.000 en wordt meegestuurd met het tijdschrift SPOOR, National Geographic Junior en Kidsweek. Ook wordt het verspreid op de grote stations. Judith Beckers, Base Marketeer bij NS: “NS vindt het heel fijn om iets leuks te doen voor de jonge treinreizigers. Uit onderzoek blijkt dat kinderen reizen met de trein zien als een interessant avontuur. Deze uitgave is er dan ook helemaal op gericht om dit gevoel verder te versterken.”
Het minimagazine bestaat uit twaalf pagina’s vol raadsels, illustraties, puzzels, weetjes, strips, een kijkje in de cabine en een heuse beroepentest. Als fijne extra zijn er kortingsbonnen opgenomen voor familie-uitjes. Met Spoor Kids laat NS kinderen zélf de trein ontdekken.
Creative Director Custom Content Loes van Dokkum: “Kinderen vinden het hartstikke leuk om er met de trein op uit te gaan. De puzzels en weetjes uit Spoor Kids sluiten helemaal aan bij die fascinatie voor treinreizen, en bij het enthousiasme om nieuwe dingen en plekken te ontdekken.”
Spoor Kids verschijnt in een oplage van meer dan 700.000 en wordt meegestuurd met het tijdschrift SPOOR, National Geographic Junior en Kidsweek. Ook wordt het verspreid op de grote stations. Judith Beckers, Base Marketeer bij NS: “NS vindt het heel fijn om iets leuks te doen voor de jonge treinreizigers. Uit onderzoek blijkt dat kinderen reizen met de trein zien als een interessant avontuur. Deze uitgave is er dan ook helemaal op gericht om dit gevoel verder te versterken.”