Harry de Haas nieuwe marketingdirecteur Persgroep
De Persgroep Nederland heeft een nieuwe marketing directeur aangenomen. Per 1 januari zal Harry de Haas starten. Hij is in deze rol verantwoordelijk voor Business-to-Consumer marketing van alle nieuwsmerken van de Persgroep, zowel nationaal als regionaal.
Hij zal rapporteren aan de nieuwe CEO Erik Roddenhof. Harry de Haas (50) werkt momenteel als CCO Medialaan Mobile in België, ook een onderdeel van de Persgroep. Daarvoor heeft hij diverse marketing en sales rollen vervuld bij onder andere Ziggo, Liberty Global en Heineken. Erik Roddenhof: “Ik ben ervan overtuigd dat Harry ons team zal versterken en ons bedrijf weer een stap dichterbij het realiseren van onze ambities gaat brengen. Zijn ervaring in zowel Telecom als FMCG helpt ons met een frisse blik naar onze nieuwsmerken te kijken.”
Hij zal rapporteren aan de nieuwe CEO Erik Roddenhof. Harry de Haas (50) werkt momenteel als CCO Medialaan Mobile in België, ook een onderdeel van de Persgroep. Daarvoor heeft hij diverse marketing en sales rollen vervuld bij onder andere Ziggo, Liberty Global en Heineken. Erik Roddenhof: “Ik ben ervan overtuigd dat Harry ons team zal versterken en ons bedrijf weer een stap dichterbij het realiseren van onze ambities gaat brengen. Zijn ervaring in zowel Telecom als FMCG helpt ons met een frisse blik naar onze nieuwsmerken te kijken.”