Holland Herald wint prijs bij Grand Prix Content Marketing

Holland Herald wint prijs bij Grand Prix Content Marketing
G+J Media Custom Content heeft tijdens de Grand Prix Contentmarketing 2016 de Beste Magazine Bekroning ontvangen voor KLM’s in-flight magazine Holland Herald. 

De prestigieuze Grand Prix Content Marketing Awards en Bekroningen worden jaarlijks uitgereikt aan contentmarketingbureaus. Volgens de jury is Holland Herald een magazine dat op alle fronten scoort. Vooral de eigen visuele stijl wordt geroemd: ‘De cover probeert niet meteen te vertellen wat er in het binnenwerk gebeurt. Mooie fotografie. Durven scherpe keuzes te maken. Holland Herald kan in dit segment prima naast betaalde magazines staan’, aldus het juryrapport.

Creative Director Loes van Dokkum: ’Het team van Holland Herald heeft grote liefde voor print en legt de lat hoog. Dat levert elke maand een indrukwekkend magazine op dat KLM-reizigers inspireert om te reizen. Fantastisch dat de jury de passie en vakmanschap van de redactie met een Bekroning voor 'Beste Magazine' gewaardeerd heeft.’ Managing Editor Alexandra de Jong: ’Omdat we vanuit G+J een groot netwerk met de allerbeste lifestyle-fotografen en -journalisten hebben, maken we content die op hetzelfde hoge niveau staat als de publiekstijdschriften die bij G+J gemaakt worden. Ik ben KLM zeer dankbaar voor alle creatieve vrijheid die we hiervoor krijgen.’

Holland Herald is het in-flight magazine van KLM, dat G+J Custom Content sinds 2014 voor hen maakt.