FD mediagroep biedt programmatic advertising aan
Sinds kort is het mogelijk om programmatic in te kopen op het online netwerk van FD Mediagroep. Sandro Pericas, Manager Digital Advertising: “Wij kunnen hiermee voldoen aan de groeiende vraag naar advertentiemogelijkheden. Deze ontwikkeling ligt in lijn met de digitale koers die FD Mediagroep vaart”.
Met haar merken wil FD Mediagroep voor al haar doelgroepen altijd en overal toegang bieden tot actuele en relevante informatie. Dit is steeds vaker via desktop, tablet en mobiel. FD Mediagroep is dan ook op weg om van een print- en radiobedrijf te transformeren naar een digitaal nieuws- en informatiebedrijf. Die transrfromatie is ingegeven door de wens om in te spelen op de veranderde mediaconsumptie van de doelgroep en de behoefte van adverteerders.
Inkoop via programmatic advertising is mogelijk middels Open Exchange, Deal ID en First Look. Op die manier is het mogelijk om doelmatiger te adverteren in het netwerk van FD Mediagroep.
Met haar merken wil FD Mediagroep voor al haar doelgroepen altijd en overal toegang bieden tot actuele en relevante informatie. Dit is steeds vaker via desktop, tablet en mobiel. FD Mediagroep is dan ook op weg om van een print- en radiobedrijf te transformeren naar een digitaal nieuws- en informatiebedrijf. Die transrfromatie is ingegeven door de wens om in te spelen op de veranderde mediaconsumptie van de doelgroep en de behoefte van adverteerders.
Inkoop via programmatic advertising is mogelijk middels Open Exchange, Deal ID en First Look. Op die manier is het mogelijk om doelmatiger te adverteren in het netwerk van FD Mediagroep.