Multi Channel Netwerk OnLane start samenwerking met influencers op musical.ly netwerk
Multi Channel Netwerk OnLane bereikt al een zeer groot publiek via hun influencers en content op YouTube, Facebook, Instagram en Snapchat maar sinds vandaag komt daar ook het snel groeiende musical.ly platform bij. Met enkele zeer populaire Nederlandse “Musers” (makers van video’s binnen de app) is OnLane reeds een samenwerking aangegaan, waaronder Sara Dol (500.000 volgers), Bente van Katwijk (450.000 volgers) en Keanu Bruijnen ( 340.000 volgers).
Jonatan de Boer, directeur bij OnLane: ’Wij blijven innoveren door continu aanwezig te zijn op de plaatsten waar het publiek is en waar influencers zijn. Zo ontstaat er voor ons, voor onze influencers en voor adverteerders een breder en veelzijdiger werkterrein.’ OnLane zal de Musical.ly influencers ondersteunen in het maken van de video’s, het laten groeien van hun publieksbereik op social media en het bedrijf zal samenwerkingen aangaan met relevante adverteerders op Musical.ly.
Musical.ly (spreek uit: musicly) is een social media platform waar men 15-seconden video’s maakt, deelt en ontdekt. Vooral Playback-, dans- en sketchvideo’s zijn populair op Musical.ly. De app heeft ruim 130 miljoen wereldwijde gebruikers, er komen dagelijks 10 miljoen nieuwe video’s bij en de app is in Nederland inmiddels 2 miljoen keer gedownload. 65% van de gebruikers zijn tieners en 68% van de gebruikers zijn vrouwelijk. Musical.ly werkt commercieel samen met o.a. MTV, Walt Disney Pictures, Ariana Grande en Jason Derulo. Naast 15-seconden video’s uploaden is het voor de gebruiker ook mogelijk live video uit te zenden via Live.ly, een wereldwijd livestreaming platform binnen Musical.ly dat influencers toelaat om direct en persoonlijk met hun fans om te gaan. De best bekeken stream heeft meer dan 1 miljoen kijkers.
Jonatan de Boer, directeur bij OnLane: ’Wij blijven innoveren door continu aanwezig te zijn op de plaatsten waar het publiek is en waar influencers zijn. Zo ontstaat er voor ons, voor onze influencers en voor adverteerders een breder en veelzijdiger werkterrein.’ OnLane zal de Musical.ly influencers ondersteunen in het maken van de video’s, het laten groeien van hun publieksbereik op social media en het bedrijf zal samenwerkingen aangaan met relevante adverteerders op Musical.ly.
Musical.ly (spreek uit: musicly) is een social media platform waar men 15-seconden video’s maakt, deelt en ontdekt. Vooral Playback-, dans- en sketchvideo’s zijn populair op Musical.ly. De app heeft ruim 130 miljoen wereldwijde gebruikers, er komen dagelijks 10 miljoen nieuwe video’s bij en de app is in Nederland inmiddels 2 miljoen keer gedownload. 65% van de gebruikers zijn tieners en 68% van de gebruikers zijn vrouwelijk. Musical.ly werkt commercieel samen met o.a. MTV, Walt Disney Pictures, Ariana Grande en Jason Derulo. Naast 15-seconden video’s uploaden is het voor de gebruiker ook mogelijk live video uit te zenden via Live.ly, een wereldwijd livestreaming platform binnen Musical.ly dat influencers toelaat om direct en persoonlijk met hun fans om te gaan. De best bekeken stream heeft meer dan 1 miljoen kijkers.