Sanoma Media en VeilingActies gaan samenwerken

Sanoma Media en VeilingActies gaan samenwerken


Ten Dam, Performanced Based Director bij Sanoma Media, ziet kansen in het domein van dagaanbiedingen en veilingacties. "Het is een leuke, game-achtige manier voor consumenten om producten voor een scherpe prijs aan te schaffen. VeilingActies.nl heeft een zeer gebruiksvriendelijke site neergezet, met een breed aanbod van producten en diensten. Inclusief een nieuw speedveilingconcept welke regelmatig wordt gehouden tussen 12 en 14 uur 's middags. In korte tijd heeft VeilingActies.nl een groot bestand tevreden klanten opgebouwd, maar er is behoefte aan meer bekendheid en meer verkeer. Daar gaan we aan werken. Sanoma Media en VeilingActies vullen elkaar prima aan qua kennis, vaardigheden en resources."

Synergie omzetten in verdienmodellen
"Apentrots en vol energie gaan wij de samenwerking met Sanoma Media aan. Wij zien dan ook legio mogelijkheden. Sanoma Media bezit een ontzettend groot netwerk aan kwalitatieve merken. Het is voor ons een uitdaging om de synergie tussen Sanoma Media en VeilingActies.nl om te zetten in verdienmodellen voor beide partijen. Het bereik van Sanoma Media zal VeilingActies naar een hoger niveau tillen, waardoor de site zo mogelijk kwalitatief nog betere aanbieders kan aantrekken. Dit moet leiden tot nog uniekere acties voor de consument," aldus Dustin Karelse, Dutch Concept Group.

Van hotelkamers tot horloges
VeilingActies.nl is gestart in oktober 2010 als een initiatief van Dutch Concept Group. De site heeft een zeer breed assortiment aan producten en diensten - van hotelkamers, uitstapjes, elektronica, huishoudelijke producten tot sieraden en parfum - die via een veilingmechanisme worden verkocht. Dat geeft de consument de mogelijkheid om zeer goede koopjes te realiseren. Door de week vinden er tussen 12 en 14 uur 's middags ook regelmatig speedveilingen plaats, waar binnen een korte tijd een flink aantal producten wordt geveild.