Uitbreiding en vernieuwing TMG apps en sites
Deze maand zet Telegraaf Media Groep een aantal nieuwe en vernieuwde apps en websites van verschillende TMG-merken live. Hiermee biedt TMG op ieder gewenst moment nog meer hoogwaardige en op maat gemaakte content.
De volgende lanceringen staan op stapel:
Telesport lanceert op maandag 3 oktober de website telesport.nl: een eigen platform waar sportliefhebbers hun hart op kunnen halen. De site stoelt op de redactionele pijlers voetbal, autosport, wielersport, schaatsen, tennis en darts en besteedt 24/7 aandacht aan topsportnieuws, achtergronden en statistieken. Het aanbod op de site bevat naast geschreven content die verdieping biedt ook veel video. Het platform is geschikt voor mobiel, tablet en desktop. Ingelogde gebruikers hebben daarnaast toegang tot premium content op telesport.nl. Op termijn krijgen bezoekers de mogelijkheid om topsportnieuws op maat te ontvangen door zich aan te melden en hun voorkeuren aan te geven. Telesport verstevigt hiermee haar status als het sportplatform van Nederland.
Nieuwe app Privé
Privé bereikt de Nederlandse entertainmentliefhebber op dit moment via telegraaf.nl/prive, dagblad De Telegraaf en weekblad Privé. Vanaf dinsdag 4 oktober presenteert Privé het laatste spraakmakende entertainmentnieuws ook via een digitaal magazine in een nieuwe iOS-app. Dit digitale magazine biedt abonnees altijd en overal toegang tot alle artikelen uit het blad. Zodra lezers hun voorkeur selecteren in de app (bv. royaltynieuws) wordt het aanbod op maat gepresenteerd en op termijn wordt aan de app ook een nieuwsfeed toegevoegd zodat lezers altijd direct weten wat er in showbizzland speelt. Met de introductie van de nieuwe app worden ook nieuwe abonnementsvormen geïntroduceerd zoals digitale maandabonnementen. De eerste zes weken worden gebruikt om van gebruikers te leren en nog een aantal verbeteringen door te voeren. Daarna start een campagne om heel Nederland kennis te laten maken met het nieuwe digitale magazine van Privé.
Nieuw kennisplatform en vernieuwde app DFT
DFT biedt ondernemers, beleggers en consumenten via telegraaf.nl/dft, dagblad De Telegraaf en de DFT app toegang tot financieel-economisch nieuws en andere waardevolle informatie op dat gebied. Op maandag 3 oktober introduceert DFT een nieuw en eigen kennisplatform DFT Kennis waar consumenten terecht kunnen voor financieel-economische informatie. Het aanbod op het platform wordt samen met partners als Nyenrode Business Universiteit, SingularityU The Netherlands en Managementboek samengesteld wat zorgt voor een ruim aanbod aan masterclasses en management boeken voor bezoekers van de site. Gebruikers hebben toegang tot het volledige aanbod op dit nieuwe platform dat geschikt is voor mobiel, tablet en desktop. Daarnaast lanceert DFT op 4 oktober een volledig vernieuwde DFT app met al het actuele zakelijke nieuws en de belangrijkste beurskoersen. Geregistreerde gebruikers ontvangen bovendien desgewenst nieuwsalerts over specifieke onderwerpen en de app kan naar eigen wens gepersonaliseerd worden door bijvoorbeeld specifieke beursfondsen te volgen. De app is beschikbaar voor iOS en Android-telefoons.
Vernieuwde website De Gooi-en Eemlander
Half oktober gaat de vernieuwde De Gooi-en Eemlander website als eerste in de reeks van regionale dagbladsites live. De vernieuwde site biedt bezoekers toegang tot het laatste regionale nieuws met – na registratie – de mogelijkheid om het nieuws op persoonlijke voorkeur gepresenteerd te krijgen. De site geeft betaalde abonnees bovendien toegang tot een aantal playlists: selecties van artikelen die gaan over specifieke onderwerpen of thema’s, zoals ‘Regionale Sport’ of ‘Gooische Vrouw’. Het aantal playlists wordt in de toekomst verder uitgebreid met dagelijkse playlists met alle krantenartikelen. Met de vernieuwde site worden ook nieuwe abonnementsvormen geïntroduceerd zodat de lezer nog beter kan kiezen voor een abonnement naar wens. De Gooi-en Eemlander site biedt toegang tot het volledige online aanbod met behulp van een dagpas, een digital only of een print abonnement (dat ook digitale toegang bevat). Gebruikers zonder abonnement kunnen gratis registreren om nieuws gepersonaliseerd te lezen, maar hebben geen toegang tot de playlists. Half oktober start een campagne om de lezers te wijzen op de vernieuwde website van De Gooi- en Eemlander.
De volgende lanceringen staan op stapel:
- Telesport lanceert met de nieuwe site telesport.nl een nieuw sportplatform.
- Privé maakt met een nieuwe app showbizz en entertainmentnieuws altijd en overal beschikbaar.
- DFT brengt met een nieuwe website dftkennis.nl nog meer kennis naar ondernemend Nederland en biedt met de compleet vernieuwde DFT app een uniek (beurs)nieuwsaanbod.
- De vernieuwde Gooi-en Eemlander website geeft tot slot een eerste indruk van het meer op maat gemaakte online nieuwsaanbod van alle regionale kranten van TMG.
Telesport lanceert op maandag 3 oktober de website telesport.nl: een eigen platform waar sportliefhebbers hun hart op kunnen halen. De site stoelt op de redactionele pijlers voetbal, autosport, wielersport, schaatsen, tennis en darts en besteedt 24/7 aandacht aan topsportnieuws, achtergronden en statistieken. Het aanbod op de site bevat naast geschreven content die verdieping biedt ook veel video. Het platform is geschikt voor mobiel, tablet en desktop. Ingelogde gebruikers hebben daarnaast toegang tot premium content op telesport.nl. Op termijn krijgen bezoekers de mogelijkheid om topsportnieuws op maat te ontvangen door zich aan te melden en hun voorkeuren aan te geven. Telesport verstevigt hiermee haar status als het sportplatform van Nederland.
Nieuwe app Privé
Privé bereikt de Nederlandse entertainmentliefhebber op dit moment via telegraaf.nl/prive, dagblad De Telegraaf en weekblad Privé. Vanaf dinsdag 4 oktober presenteert Privé het laatste spraakmakende entertainmentnieuws ook via een digitaal magazine in een nieuwe iOS-app. Dit digitale magazine biedt abonnees altijd en overal toegang tot alle artikelen uit het blad. Zodra lezers hun voorkeur selecteren in de app (bv. royaltynieuws) wordt het aanbod op maat gepresenteerd en op termijn wordt aan de app ook een nieuwsfeed toegevoegd zodat lezers altijd direct weten wat er in showbizzland speelt. Met de introductie van de nieuwe app worden ook nieuwe abonnementsvormen geïntroduceerd zoals digitale maandabonnementen. De eerste zes weken worden gebruikt om van gebruikers te leren en nog een aantal verbeteringen door te voeren. Daarna start een campagne om heel Nederland kennis te laten maken met het nieuwe digitale magazine van Privé.
Nieuw kennisplatform en vernieuwde app DFT
DFT biedt ondernemers, beleggers en consumenten via telegraaf.nl/dft, dagblad De Telegraaf en de DFT app toegang tot financieel-economisch nieuws en andere waardevolle informatie op dat gebied. Op maandag 3 oktober introduceert DFT een nieuw en eigen kennisplatform DFT Kennis waar consumenten terecht kunnen voor financieel-economische informatie. Het aanbod op het platform wordt samen met partners als Nyenrode Business Universiteit, SingularityU The Netherlands en Managementboek samengesteld wat zorgt voor een ruim aanbod aan masterclasses en management boeken voor bezoekers van de site. Gebruikers hebben toegang tot het volledige aanbod op dit nieuwe platform dat geschikt is voor mobiel, tablet en desktop. Daarnaast lanceert DFT op 4 oktober een volledig vernieuwde DFT app met al het actuele zakelijke nieuws en de belangrijkste beurskoersen. Geregistreerde gebruikers ontvangen bovendien desgewenst nieuwsalerts over specifieke onderwerpen en de app kan naar eigen wens gepersonaliseerd worden door bijvoorbeeld specifieke beursfondsen te volgen. De app is beschikbaar voor iOS en Android-telefoons.
Vernieuwde website De Gooi-en Eemlander
Half oktober gaat de vernieuwde De Gooi-en Eemlander website als eerste in de reeks van regionale dagbladsites live. De vernieuwde site biedt bezoekers toegang tot het laatste regionale nieuws met – na registratie – de mogelijkheid om het nieuws op persoonlijke voorkeur gepresenteerd te krijgen. De site geeft betaalde abonnees bovendien toegang tot een aantal playlists: selecties van artikelen die gaan over specifieke onderwerpen of thema’s, zoals ‘Regionale Sport’ of ‘Gooische Vrouw’. Het aantal playlists wordt in de toekomst verder uitgebreid met dagelijkse playlists met alle krantenartikelen. Met de vernieuwde site worden ook nieuwe abonnementsvormen geïntroduceerd zodat de lezer nog beter kan kiezen voor een abonnement naar wens. De Gooi-en Eemlander site biedt toegang tot het volledige online aanbod met behulp van een dagpas, een digital only of een print abonnement (dat ook digitale toegang bevat). Gebruikers zonder abonnement kunnen gratis registreren om nieuws gepersonaliseerd te lezen, maar hebben geen toegang tot de playlists. Half oktober start een campagne om de lezers te wijzen op de vernieuwde website van De Gooi- en Eemlander.