Publish Impulse Group neemt EMD Nederland over
Publish Impulse Group BV uit Zwolle heeft per 1 september de abonnementenexploitatie van EMD Nederland uit Lelystad overgenomen. Met de overname van EMD Nederland versterkt Publish Impulse Group haar positie als abonnementenbeheerder binnen de uitgeefsector. De integratie van de beide beheerplatformen is inmiddels afgerond. EMD Nederland blijft gevestigd in Lelystad.
Publish Impulse Group ontzorgt uitgevers bij het exploiteren van tijdschriften op het terrein van (geautomatiseerde) opmaak van tijdschriften, het structureren en beheren van content , de advertentieacquisitie en het beheren van abonnementen. Publish Impuls BV en EMD Nederland gaan samen verder onder de naam Mijntijdschrift.com.
Focus op innovatie, abonnementen en distributie
Rik Stuivenberg, eigenaar van Publish Impulse Group: “Abonnees via zelfservice hun gegevens laten beheren of klachten laten melden is eenvoudig. Maar om abonnees te koppelen aan content of een DM-campagne is al een stuk lastiger. Wij beheersen deze processen van A tot Z. Mijntijdschrift.com BV en Publish Impulse Group bouwen samen met partners aan een compleet businessmodel waarbij samenwerking en vertrouwen kernbegrippen zijn. Want samen bereik je meer.”
Charissa Geul, directeur van EMD Nederland en Mijntijdschrift.com, voegt daaraan toe: “Van oudsher was EMD NL gespecialiseerd in internationale distributie van tijdschriften en customized abonnementenbeheer. Door deze overname zijn wij als groep in staat zijn om een volledige propositie aan te kunnen bieden op het gebied van abonnementenservice, advertentieacquisitie, opmaak, contentbeheer en portokosten, ook internationaal. Ik ben er dan ook van overtuigd dat wij de juiste stappen hebben genomen en dat wij gezamenlijk een succesvolle toekomst tegemoet gaan.”
Publish Impulse Group ontzorgt uitgevers bij het exploiteren van tijdschriften op het terrein van (geautomatiseerde) opmaak van tijdschriften, het structureren en beheren van content , de advertentieacquisitie en het beheren van abonnementen. Publish Impuls BV en EMD Nederland gaan samen verder onder de naam Mijntijdschrift.com.
Focus op innovatie, abonnementen en distributie
Rik Stuivenberg, eigenaar van Publish Impulse Group: “Abonnees via zelfservice hun gegevens laten beheren of klachten laten melden is eenvoudig. Maar om abonnees te koppelen aan content of een DM-campagne is al een stuk lastiger. Wij beheersen deze processen van A tot Z. Mijntijdschrift.com BV en Publish Impulse Group bouwen samen met partners aan een compleet businessmodel waarbij samenwerking en vertrouwen kernbegrippen zijn. Want samen bereik je meer.”
Charissa Geul, directeur van EMD Nederland en Mijntijdschrift.com, voegt daaraan toe: “Van oudsher was EMD NL gespecialiseerd in internationale distributie van tijdschriften en customized abonnementenbeheer. Door deze overname zijn wij als groep in staat zijn om een volledige propositie aan te kunnen bieden op het gebied van abonnementenservice, advertentieacquisitie, opmaak, contentbeheer en portokosten, ook internationaal. Ik ben er dan ook van overtuigd dat wij de juiste stappen hebben genomen en dat wij gezamenlijk een succesvolle toekomst tegemoet gaan.”