Reshift Digital lanceert social only platform

Reshift Digital lanceert social only platform
Uitgever Reshift Digital lanceert deze week Hyped, Neerlands allereerste social only-platform. "Apps als Facebook en Snapchat, dat is waar jongeren met een digital lifestyle zitten. En dat is ook precies waar Hyped toffe video’s voor maakt", aldus hoofdredacteur Elmar Rekers.

Hyped maakt met een complete social only-redactie korte en hapklare video-items rondom gadgets, games en digital lifestyle. Dat betekent dat Facebookvrienden van Hyped niet hoeven door te klikken naar een website voor het volledige verhaal. Ze krijgen het laatste nieuws, de tofste video’s en de scherpste tips precies daar waar ze die het liefst hebben: op ‘de socials’.

Wijdoennietaaneenwebsite.nl
“Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter, YouTube; op alle gevestigde socials schotelen wij onze jonge en actieve community hapklare video-items voor”, vertelt Rekers. “En we zijn Hyped, dus dat betekent een razend enthousiaste kijk op gadgets, games en alles wat daarmee te maken heeft. Hilarische snaps vanaf de redactie, rapper Jeff die gadgets bezingt, De Grote Gadgetshow, onze items omvatten alles wat jongeren online beweegt. En ja, dan moet je als redactie 2.0 dus ook op de socials leven waar de jongeren leven.”

Paul Molenaar, algemeen directeur van Reshift, is blij met de lancering van het vernieuwende merk. “Voor ons zijn social media op zichzelf staande kanalen die een eigen expertise en benadering vragen. Met Elmar en zijn team hebben we de mensen om hier de ervaringen op te doen die moeten leiden tot de volgende fase in onze strategie.”