Essent en Sanoma starten crossmediale samenwerking
Essent wil graag in gesprek gaan met klanten over comfort thuis door onder andere vloerisolatie, zonnepanelen of de NEST thermostaat. In een crossmediale samenwerking met Sanoma's vtwonen vond Essent een match om die boodschap over te brengen.
De samenwerking draait om het inspireren van consumenten over het verhogen van comfort in huis. Vtwonen doet dit met het geven van stylingadvies en Essent met slimme comfortoplossingen.
De WoonComfort test op Essent.nl geeft advies over Essent producten die aansluiten bij de woonwens van bezoekers. Dit advies is gebaseerd op acht vragen waarmee bezoekers een moodboard maken, net zoals in het tv-programma ‘Weer verliefd op je Huis’ een moodboard wordt gemaakt.
In-program branding
De samenwerking in het tv-programma ‘Weer verliefd op je Huis’ bestaat uit een in-program-branding waarin een styliste van vtwonen en een specialist van Essent styling- en comfortwensen van de deelnemers aan het programma vervullen. Alle Essent producten die in het tv-programma worden getoond worden in online dossiers gepubliceerd op zowel vtwonen.nl als op nu.nl.
Smarticles, contentblokken en meer
De inzet van vtwonen is gericht op het bereiken van huisbezitters en NU.nl is ingeschakeld om een zo groot mogelijk bereik te creëren. Via smarticles en contentblokken worden bezoekers van beide sites doorverwezen naar de dossiers. Tevens is er een performance campagne opgezet zodat productaanbiedingen op maat aan bezoekers getoond worden. In vtwonen magazine verschijnt er elke maand een advertorial.
Albert de Koning, Head of Marketing Formula Essent: “We willen graag in gesprek zijn met onze klant over comfortadvies en hen inspireren over comfort thuis. Daarin zien we vtwonen als goede partner om dit gezamenlijk te doen.”
Ard Siekerman, Brand Director vtwonen over de samenwerking van Essent en het vtwonen tv-programma: “Onze vtwonen-consument is op zoek naar een leuk, leefbaar en comfortabel huis. vtwonen met haar styling- en woonadvies en Essent met zijn slimme oplossingen en dienstverlening helpen haar om een lekker thuis te creëren.”
Het tv-programma 'Weer Verliefd op je Huis' wordt iedere zondag om 19.30 uur uitgezonden op SBS6.
De samenwerking draait om het inspireren van consumenten over het verhogen van comfort in huis. Vtwonen doet dit met het geven van stylingadvies en Essent met slimme comfortoplossingen.
De WoonComfort test op Essent.nl geeft advies over Essent producten die aansluiten bij de woonwens van bezoekers. Dit advies is gebaseerd op acht vragen waarmee bezoekers een moodboard maken, net zoals in het tv-programma ‘Weer verliefd op je Huis’ een moodboard wordt gemaakt.
In-program branding
De samenwerking in het tv-programma ‘Weer verliefd op je Huis’ bestaat uit een in-program-branding waarin een styliste van vtwonen en een specialist van Essent styling- en comfortwensen van de deelnemers aan het programma vervullen. Alle Essent producten die in het tv-programma worden getoond worden in online dossiers gepubliceerd op zowel vtwonen.nl als op nu.nl.
Smarticles, contentblokken en meer
De inzet van vtwonen is gericht op het bereiken van huisbezitters en NU.nl is ingeschakeld om een zo groot mogelijk bereik te creëren. Via smarticles en contentblokken worden bezoekers van beide sites doorverwezen naar de dossiers. Tevens is er een performance campagne opgezet zodat productaanbiedingen op maat aan bezoekers getoond worden. In vtwonen magazine verschijnt er elke maand een advertorial.
Albert de Koning, Head of Marketing Formula Essent: “We willen graag in gesprek zijn met onze klant over comfortadvies en hen inspireren over comfort thuis. Daarin zien we vtwonen als goede partner om dit gezamenlijk te doen.”
Ard Siekerman, Brand Director vtwonen over de samenwerking van Essent en het vtwonen tv-programma: “Onze vtwonen-consument is op zoek naar een leuk, leefbaar en comfortabel huis. vtwonen met haar styling- en woonadvies en Essent met zijn slimme oplossingen en dienstverlening helpen haar om een lekker thuis te creëren.”
Het tv-programma 'Weer Verliefd op je Huis' wordt iedere zondag om 19.30 uur uitgezonden op SBS6.