Grootste assortiment tijdschriften in winkel
De vraag naar tijdschriftenabonnementen is stabiel, in in sommige segmenten groeit die zelfs. Dat vindt 123tijdschrift, op internet de grootste aanbieder van tijdschriften- en krantenabonnementen in Nederland. Om de consument de complete eravaring te bieden, incliusief bladeren, ruiken en voelen, opent 123tijdschrift een tijdelijke, fysieke winkel op de Kalverstraat in Amsterdam, met daarin het grootste assortiment tijdschriften van Nederland.
Om consumenten kennis te laten maken met de volle rijkdom van het aanbod, opent 123tijdschrift deze week een pop-up store op de Kalverstraat in Amsterdam. Jeroen Brink, verantwoordelijk voor 123tijdschrift: “Op internet kun je de beleving van tijdschriften niet rechtstreeks ervaren, maar kunnen we een veel groter assortiment aanbieden dan retailers. In onze tijdelijke pop-up store bieden we het beste van twee werelden: je vindt er aanbiedingen op meer dan 500 verschillende bladen, maar kunt er ook je favoriete magazine komen lezen en nieuwe tijdschriften ontdekken”.
Verandering in consumentengedrag
Ondanks de groei in digitale media, blijven papieren tijdschriften en kranten bij Nederlandse consumenten onverminderd populair. Bekende titels als Donald Duck en LINDA. spreken een brede groep mensen aan, maar ook naar magazines voor een specifieke hobby of interesse is veel vraag.Om consumenten kennis te laten maken met de volle rijkdom van het aanbod, opent 123tijdschrift deze week een pop-up store op de Kalverstraat in Amsterdam. Jeroen Brink, verantwoordelijk voor 123tijdschrift: “Op internet kun je de beleving van tijdschriften niet rechtstreeks ervaren, maar kunnen we een veel groter assortiment aanbieden dan retailers. In onze tijdelijke pop-up store bieden we het beste van twee werelden: je vindt er aanbiedingen op meer dan 500 verschillende bladen, maar kunt er ook je favoriete magazine komen lezen en nieuwe tijdschriften ontdekken”.