Linda en Layar maken 'augmented magazine'
Er staan zo'n 120 van deze buttons in de editie die verwijzen naar websites, video's, app stores en telefoonnummers. Zo is er onder meer extra video van de cover shoot, directe links naar websites die de mod euit het blad verkopen en de mogelijkheid direct een proefrit te boeken voor auto's uit de advertenties in het blad.
Jildou van der Bijl: Het zit in het dna van Linda om steeds weer te innoveren. Met Layar is het mogelijk om print en digitaal te verbinden zonder die lelijke qr-codes. Layar biedt lezers en adverteerders uitgebreide en bijzondere kansen waardoor het magazine nog levendiger wordt. Het is nu mogelijk om als je een mooi paar schoenen in het blad ziet deze met een klik te kopen."
Claire Boonstra van Layar is opgetogen over de samenwerking. "Niet alleen omdat Linda een fantastisch magazine is, maar het bewijst wat we bij de start van Layar al hebben gezegd: Layar is een tool dat waarde kan creeren voor merken, retailers en online shops door fysieke zaken interactief te maken"
Jildou van der Bijl: Het zit in het dna van Linda om steeds weer te innoveren. Met Layar is het mogelijk om print en digitaal te verbinden zonder die lelijke qr-codes. Layar biedt lezers en adverteerders uitgebreide en bijzondere kansen waardoor het magazine nog levendiger wordt. Het is nu mogelijk om als je een mooi paar schoenen in het blad ziet deze met een klik te kopen."
Claire Boonstra van Layar is opgetogen over de samenwerking. "Niet alleen omdat Linda een fantastisch magazine is, maar het bewijst wat we bij de start van Layar al hebben gezegd: Layar is een tool dat waarde kan creeren voor merken, retailers en online shops door fysieke zaken interactief te maken"