G+J wint Content Marketing Awards

G+J wint Content Marketing Awards
G+J Media Custom Content, onder deel van magazine uitgever G+J Media,  is in de prijzen gevallen bij de internationale Content Marketing Awards (CMA). Holland Herald van KLM won in de categorie Best Series of Articles en het digitale magazine vol reisinspiratie #nsfavourites van NS kreeg de prijs voor Best New Digital Publication.

Holland Herald
KLM’s in-flight magazine Holland Herald won met haar Dutch Icons Interview Series de award in de categorie Best Series of Articles. Alexandra de Jong, Managing Editor van Holland Herald: “We maken de Dutch Icons interviews met de allerbeste journalisten en fotografen, en zijn trots en blij dat de jury dit vakmanschap met een award beloont.” Ook Daphne Hoogenboom, Media Manager bij KLM Royal Dutch Airlines, is vereerd met de prijs: “Het is heel mooi te zien dat naast het feit dat onze passagier de Holland Herald hoog waardeert, de kwalitatief hoogstaande content van het magazine ook internationaal wordt opgemerkt en geprezen door de experts.”

#nsfavourites
De award voor Best New Digital Publication ging naar het digitale magazine #nsfavourites van NS. Loes van Dokkum, Creative Director Custom Content: “G+J heeft met veel plezier concept, design en content gemaakt van #nsfavourites. Dit digitale inspiratie­magazine vol hotspottips van influencers en insiders heeft behalve extra reizen naar de grote steden ook een positieve impact op de merkbeleving van NS opgeleverd.” De technische realisatie van #nsfavourites was in handen van Dutch Giraffe. Voor #nsfavourites blijft het nog even spannend; het magazine is ook nog in de running om Project of the Year te worden. Deze uitreiking vindt plaats op 8 september tijdens de live awards ceremony van de Content Marketing World in Cleveland, Ohio.

De CMA’s worden jaarlijks uitgereikt aan de beste creaties op het gebied van contentmarketing wereldwijd – van strategie tot distributie en van design tot content.