Online ontwikkelingen in de autobranche voor iedereen te beluisteren
Paul de Vries gaat onder zijn label Kannietbestaatniet.nl, hét kenniscentrum voor de online autobranche, na de zomer starten met een wekelijkse Podcast waarin interessante personen uit de automotive branche centraal staan. Vanuit verschillende achtergronden en invalshoeken geven zij hun visie op alles wat er online gebeurt in de branche. De podcasts zijn voor iedereen gratis te beluisteren.
In elke podcast neemt Paul De Vries, oprichter van Kannietbestaatniet.nl en specialist op het gebied van online verkoop en marketing in de autobranche, de luisteraar mee in de wereld van online automotive. Inkoop, verkoop, leadopvolging, media en marketing zijn enkele van de onderwerpen die aan bod zullen komen. Voor Paul zijn podcasts een perfecte en makkelijke manier om digitaal een inspirerend verhaal te delen. "Zie het als een informatieve en vermakelijke uitzending die je altijd en overal kunt volgen. Thuis of in de auto, je haalt er altijd interessante informatie uit.”
Inmiddels is de productie van de uitzendingen in volle gang. De Vries: "De podcasts zijn bedoeld voor iedereen die belangstelling heeft voor de ontwikkelingen en vernieuwingen die momenteel gaande zijn in onze branche. Dat online een steeds belangrijker rol speelt hoef ik niet uit te leggen, maar het is vooral interessant om vanuit verschillende invalshoeken te horen hoe de automotive branche ermee omgaat.”
In de podcasts, die in samenwerking met Marktplaats en Nieuweautokopen.nl tot stand komen, komen onder meer Hadewych Corstens, Head Automotive Marktplaats, Erik van de Heuvel directeur Autodata en Jan Wouter Kleinjan van uitgeefhuis Sanoma aan bod.
Kannietbestaatniet.nl start na de zomer met de uitzendingen. De podcasts zijn te volgen via de eigen website, Google Playstore en Apple iTunes.
In elke podcast neemt Paul De Vries, oprichter van Kannietbestaatniet.nl en specialist op het gebied van online verkoop en marketing in de autobranche, de luisteraar mee in de wereld van online automotive. Inkoop, verkoop, leadopvolging, media en marketing zijn enkele van de onderwerpen die aan bod zullen komen. Voor Paul zijn podcasts een perfecte en makkelijke manier om digitaal een inspirerend verhaal te delen. "Zie het als een informatieve en vermakelijke uitzending die je altijd en overal kunt volgen. Thuis of in de auto, je haalt er altijd interessante informatie uit.”
Inmiddels is de productie van de uitzendingen in volle gang. De Vries: "De podcasts zijn bedoeld voor iedereen die belangstelling heeft voor de ontwikkelingen en vernieuwingen die momenteel gaande zijn in onze branche. Dat online een steeds belangrijker rol speelt hoef ik niet uit te leggen, maar het is vooral interessant om vanuit verschillende invalshoeken te horen hoe de automotive branche ermee omgaat.”
In de podcasts, die in samenwerking met Marktplaats en Nieuweautokopen.nl tot stand komen, komen onder meer Hadewych Corstens, Head Automotive Marktplaats, Erik van de Heuvel directeur Autodata en Jan Wouter Kleinjan van uitgeefhuis Sanoma aan bod.
Kannietbestaatniet.nl start na de zomer met de uitzendingen. De podcasts zijn te volgen via de eigen website, Google Playstore en Apple iTunes.