Hearst haalt woord 'Magazines' uit merknaam
Vanaf vorige week hanteert Hearst Magazines Netherlands de merknaam Hearst Netherlands, met bijbehorend nieuw beeldmerk, om zich nadrukkelijker als 360 graden uitgever te positioneren.
De uitgeverij ziet zochzelf als een crossmediaal opererend bedrijf, 360 graden uitgever zoals dat tegenwoordig zo mooi heet, en daar past het woord 'Magazines' in de oude merknaam niet meer bij. Dus wordt dat woord uit de merknaam gehaald en gaat de uitgever verder onder de simpele naam: Heart Netherlands. De crossmedialiteit komt in de nieuwe naam beter tot uiting.
Behalve een sterke positie in print, digitaal en events, wordt volgens de uitgever Hearst Create (de crossmediale concepting propositie van Hearst), steeds belangrijker om in de behoeften van de business to business markt te voorzien. Net als veel andere partijen heeft Hearst ontdekt dat adverteerders op zoek zijn naar goede content en dat een uitgever bij uitstek goed geëquipeerd is om deze dienst aan te bieden.
De uitgeverij ziet zochzelf als een crossmediaal opererend bedrijf, 360 graden uitgever zoals dat tegenwoordig zo mooi heet, en daar past het woord 'Magazines' in de oude merknaam niet meer bij. Dus wordt dat woord uit de merknaam gehaald en gaat de uitgever verder onder de simpele naam: Heart Netherlands. De crossmedialiteit komt in de nieuwe naam beter tot uiting.
Behalve een sterke positie in print, digitaal en events, wordt volgens de uitgever Hearst Create (de crossmediale concepting propositie van Hearst), steeds belangrijker om in de behoeften van de business to business markt te voorzien. Net als veel andere partijen heeft Hearst ontdekt dat adverteerders op zoek zijn naar goede content en dat een uitgever bij uitstek goed geëquipeerd is om deze dienst aan te bieden.