ANWB gaat mediatak re-organiseren
De mediatak van ANWB, ANWB Media, gaat in de loop van dit jaar flink op de schop. Dat bevestigt directeur Harm van Veldhuizen van ANWB Media aan Adformatie.
De pijlers van ANWB Media, mobiliteit, vakantie en vrije tijd zullen daarbij nog meer leidend zijn. Van Veldhuizen: We willen onze uitgeefactiviteiten dichterbij de verschillende pijlers brengen en centraliseren om beter te kunnen anticiperen op de ontwikkelingen in de markt. Het doel is onze advies- en inspiratierol te versterken.’
De nieuwe structuur zal geen consequenties hebben voor de bestaande titels of het personeel. Eén van de ambities is juist om nieuwe uitgeeftitels te gaan ontwikkelen waarvan ook nieuwe en andere media zoals TV deel uit zullen gaan maken. Een eerste voorbeel daarvan is het programma Land van ANWB TV.
De plannen moeten in de loop van het jaar geconcretiseerd gaan worden.
Bron: Adformatie
De pijlers van ANWB Media, mobiliteit, vakantie en vrije tijd zullen daarbij nog meer leidend zijn. Van Veldhuizen: We willen onze uitgeefactiviteiten dichterbij de verschillende pijlers brengen en centraliseren om beter te kunnen anticiperen op de ontwikkelingen in de markt. Het doel is onze advies- en inspiratierol te versterken.’
De nieuwe structuur zal geen consequenties hebben voor de bestaande titels of het personeel. Eén van de ambities is juist om nieuwe uitgeeftitels te gaan ontwikkelen waarvan ook nieuwe en andere media zoals TV deel uit zullen gaan maken. Een eerste voorbeel daarvan is het programma Land van ANWB TV.
De plannen moeten in de loop van het jaar geconcretiseerd gaan worden.
Bron: Adformatie