International Fashion Week wordt onderdeel van TMG
TMG is onlangs volledig eigenaar geworden van International Fashion Week BV, de organisatie achter het halfjaarlijkse event Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam.
De ambitie van TMG is om door een bundeling van kennis, krachten, netwerken, creativiteit en mediapower de beleving van fashion in de breedste zin een stevige impuls te geven. Het event en het door TMG te ontwikkelen gelijknamige online platform over de Nederlandse mode-industrie, fashionweek.nl, is een verrijking voor het portfolio van TMG.
TMG krijgt bovendien toegang tot unieke en visueel zeer aantrekkelijke content die via diverse TMG-merken haar weg naar een breed en groot publiek kan vinden.
De ambitie van TMG is om door een bundeling van kennis, krachten, netwerken, creativiteit en mediapower de beleving van fashion in de breedste zin een stevige impuls te geven. Het event en het door TMG te ontwikkelen gelijknamige online platform over de Nederlandse mode-industrie, fashionweek.nl, is een verrijking voor het portfolio van TMG.
TMG krijgt bovendien toegang tot unieke en visueel zeer aantrekkelijke content die via diverse TMG-merken haar weg naar een breed en groot publiek kan vinden.