Sanoma flink in prijzen bij Cross Media Awards
Sanoma | SBS heeft vijf awards in ontvangst mogen nemen tijdens de uitreiking van de Cross Media Awards 2016. De mooiste daarvan vond men zelf de award voor Cross Media Exploitant van het jaar. Maar ook Linda en de grote baas Peter de Mönnink vielen in de prijzen
LINDA won twee cross media awards en Sanoma | SBS CEO Peter de Mönnink mocht zich Cross Media Man van het jaar noemen. De Cross Media Awards is de enige vakprijs die crossmedia centraal stelt.
Cross Media Man Peter de Mönnink
Peter de Mönnink werd Cross Media Man van het Jaar 2016 en neemt daarmee het stokje over van Ard Siekerman, Brand Director Home Deco bij Sanoma | SBS.
Juryvoorzitter Cross Media Awards Jan Müller: "2015 is het jaar van Peter de Mönnink. Het is daarom ook dat hij juist nu deze prijs moet winnen. 2015 is het jaar geweest waarin Peter de Mönnink de crossmediale belofte die Sanoma | SBS in zich had, heeft waargemaakt. Peter de Mönnink heeft het verhaal maar hij laat het ook zien. Hij heeft met Sanoma | SBS een bedrijf te besturen dat grote problemen kende. De uitdagingen waren enorm en daarom is het juist extra knap dat hij resultaten heeft weten te boeken. Peter de Mönnink heeft Sanoma | SBS als organisatie in beweging gekregen. Dat ging niet zonder slag of stoot maar het was nodig. Hij deed wat hij moest doen en met succes."
LINDA. Cross Media Merk
LINDA. werd gekozen tot Cross Media Merk van het jaar. Naast het magazine, LINDAnieuws.nl en het onlangs succesvol gelanceerde LINDA.tv werd het crossmediale LINDA.portfolio uitgebreid met LINDA.festival (dat plaatsvindt op 14 en 15 mei). LINDA. voert haar kernwaarden consequent door in al haar producten.
LINDA.tv Cross Media Innovatie
LINDA. bouwde afgelopen jaar het merk verder crossmediaal uit met LINDA.tv, een online/OTT kanaal met door het team gecureerde én eigen videocontent voor de “leukste vrouwen van Nederland”. Sinds de lancering van LINDA.tv zijn meer dan 130.000 gebruikers die de app meerdere keren per week bekijken geregistreerd.
LINDA. doet met LINDA.tv waar ze goed in is: originele content creëren, dit keer in de vorm van video, met het onmiskenbare LINDA. dna. De vele videoformats die door de LINDA.redactie zijn gecreëerd zijn niet alleen bij gebruikers, maar ook bij televisiezenders in trek. Twee van deze eigen formats zijn op NET5 te zien waardoor het non-lineaire platform LINDA.tv experimenteert met een lineair distributiemodel. Daarnaast zal LINDA.tv haar eigen unieke content laten reizen op platformen als YouTube, KIJK.nl en NU.nl.
KOM OP 19 MEI NAAR INCT.LIVE
Beleef de dynamiek van de uitgeefbranche
LINDA won twee cross media awards en Sanoma | SBS CEO Peter de Mönnink mocht zich Cross Media Man van het jaar noemen. De Cross Media Awards is de enige vakprijs die crossmedia centraal stelt.
Cross Media Man Peter de Mönnink
Peter de Mönnink werd Cross Media Man van het Jaar 2016 en neemt daarmee het stokje over van Ard Siekerman, Brand Director Home Deco bij Sanoma | SBS.
Juryvoorzitter Cross Media Awards Jan Müller: "2015 is het jaar van Peter de Mönnink. Het is daarom ook dat hij juist nu deze prijs moet winnen. 2015 is het jaar geweest waarin Peter de Mönnink de crossmediale belofte die Sanoma | SBS in zich had, heeft waargemaakt. Peter de Mönnink heeft het verhaal maar hij laat het ook zien. Hij heeft met Sanoma | SBS een bedrijf te besturen dat grote problemen kende. De uitdagingen waren enorm en daarom is het juist extra knap dat hij resultaten heeft weten te boeken. Peter de Mönnink heeft Sanoma | SBS als organisatie in beweging gekregen. Dat ging niet zonder slag of stoot maar het was nodig. Hij deed wat hij moest doen en met succes."
LINDA. Cross Media Merk
LINDA. werd gekozen tot Cross Media Merk van het jaar. Naast het magazine, LINDAnieuws.nl en het onlangs succesvol gelanceerde LINDA.tv werd het crossmediale LINDA.portfolio uitgebreid met LINDA.festival (dat plaatsvindt op 14 en 15 mei). LINDA. voert haar kernwaarden consequent door in al haar producten.
LINDA.tv Cross Media Innovatie
LINDA. bouwde afgelopen jaar het merk verder crossmediaal uit met LINDA.tv, een online/OTT kanaal met door het team gecureerde én eigen videocontent voor de “leukste vrouwen van Nederland”. Sinds de lancering van LINDA.tv zijn meer dan 130.000 gebruikers die de app meerdere keren per week bekijken geregistreerd.
LINDA. doet met LINDA.tv waar ze goed in is: originele content creëren, dit keer in de vorm van video, met het onmiskenbare LINDA. dna. De vele videoformats die door de LINDA.redactie zijn gecreëerd zijn niet alleen bij gebruikers, maar ook bij televisiezenders in trek. Twee van deze eigen formats zijn op NET5 te zien waardoor het non-lineaire platform LINDA.tv experimenteert met een lineair distributiemodel. Daarnaast zal LINDA.tv haar eigen unieke content laten reizen op platformen als YouTube, KIJK.nl en NU.nl.
KOM OP 19 MEI NAAR INCT.LIVE
Beleef de dynamiek van de uitgeefbranche