Sanoma België gaat flink reorganiseren
Sanoma Media België is van plan om de organisatie te herzien om te komen tot een onderneming die flexibel kan inspelen op veranderende markttrends en de commerciële slagkracht kan versterken.
Daarbij maakt Sanoma bekend dat het de intentie heeft om een collectief ontslag door te voeren dat een potentiële impact heeft op 65 banen in alle personeelscategorieën. Sanoma wil een duurzame toekomst voor haar activiteiten verzekeren en haar competitiviteit handhaven door haar activiteiten strategisch te focussen op de domeinen ‘Vrouwen’ en ‘Home & Deco’.
Sanoma Media Belgium wil de integratie met Sanoma Media Nederland verder doorzetten. Deze integratie leidt tot een wendbare organisatie in België, die meer is afgestemd op een snel veranderende marktomgeving en zorgt voor een betere samenwerking tussen beide entiteiten, waardoor het schaalvoordeel optimaal benut wordt, steunend op een duurzame lokale verankering voor zowel de advertentiemarkt als de consumentenmarkt.
Daarbij maakt Sanoma bekend dat het de intentie heeft om een collectief ontslag door te voeren dat een potentiële impact heeft op 65 banen in alle personeelscategorieën. Sanoma wil een duurzame toekomst voor haar activiteiten verzekeren en haar competitiviteit handhaven door haar activiteiten strategisch te focussen op de domeinen ‘Vrouwen’ en ‘Home & Deco’.
Sanoma Media Belgium wil de integratie met Sanoma Media Nederland verder doorzetten. Deze integratie leidt tot een wendbare organisatie in België, die meer is afgestemd op een snel veranderende marktomgeving en zorgt voor een betere samenwerking tussen beide entiteiten, waardoor het schaalvoordeel optimaal benut wordt, steunend op een duurzame lokale verankering voor zowel de advertentiemarkt als de consumentenmarkt.