2016: we gaan de boel eens lekker opfrissen
Inhoudelijk is de belangrijkste aanpassing dat we meer exclusieve online content zullen gaan maken en dat de online artikelen qua lengte en opzet meer zullen gaan lijken op magazine-artikelen. Daarnaast kunt u straks op de website via channels ook de artikelen selecteren die bij uw eigen vakgebied horen. Deze channels zullen in grote lijnen overeenkomen met de verschillende onderdelen die er binnen onze branche te onderscheiden zijn.
Het digitale magazine Trends & Topics zal als afzonderlijke uitgave gaan verdwijnen, de artikelen waarin teruggekeken worden op de ontwikkelingen in de verschillende uitgeefbranches (channels) blijven natuurlijk wel maar worden als afzonderlijke artikel online gepubliceerd.
Ook de kennisbank en de easy.reads zullen een opfrisbeurt krijgen. U ziet, eigenlijk alle onderdelen van inct nemen we onderhanden. Het voert te ver om ze allemaal in detail door te nemen, maar we zullen u via nieuwsbrieven op de hoogte gaan houden. Wij, de makers van inct, zijn enthousiast over alle aanpassingen die we gaan doen en we zijn er van overtuigd dat we onze dienstverlening hiermee nog beter en aantrekkelijker gaan maken.
Wij hebben onze goede voornemens dus al voor het komend jaar, we hopen dat u met eenzelfde positieve blik naar de toekomst kunt kijken. De komende weken zijn voor ons allemaal een mooie periode om even terug te blikken maar vooral ook om weer energie op te doen voor een nieuw jaar met nieuwe kansen en nieuwe mogelijkheden.
Marianne Zwagerman zei het al op inct.spiratie: “iedereen is verslaafd aan media en content, we zijn er allemaal de hele dag mee bezig”. Dat moet ons, als media en content industrie toch op zijn minst het gevoel geven dat er kansen zijn. Ik stel voor dat we met dat gevoel over de drempel van het nieuwe jaar gaan stappen.
Namens alle makers van inct wens ik u een heel mooi, succesvol en gezond 2016 toe