Edu'Actief start klantenservice via WhatsApp
Educatieve uitgeverij Edu'Actief biedt sinds kort haar klantenservicedienst ook via WhatsApp aan. Berperking is vanzelfsprekend wel dat het om korte en snelle vragen gaat.
“Wij zijn altijd op zoek naar manieren om nog betere service te bieden aan docenten en studenten”, aldus directeur Jannes Hessels. “Een goede klantenservice staat dicht bij haar klanten. Uit onderzoek blijkt dat meer dan 73% van onze klanten meerdere keren per dag WhatsApp gebruikt. Een uitbreiding van onze klantenservice met deze chatdienst is daarom een logische stap.”
Dat er behoefte is aan een laagdrempelige klantenservice bleek al snel. “Vorige week hebben we op onze website bij onze contactgegevens het WhatsApp-telefoonnummer gepubliceerd. Al snel kwamen de eerste berichten binnen, vaak voorzien van een foto. Het is makkelijk om mee te kijken met docenten en studenten zodat ze snel weer verder kunnen met lesgeven of hun huiswerk”, aldus Jannes Hessels.
“Wij zijn altijd op zoek naar manieren om nog betere service te bieden aan docenten en studenten”, aldus directeur Jannes Hessels. “Een goede klantenservice staat dicht bij haar klanten. Uit onderzoek blijkt dat meer dan 73% van onze klanten meerdere keren per dag WhatsApp gebruikt. Een uitbreiding van onze klantenservice met deze chatdienst is daarom een logische stap.”
Dat er behoefte is aan een laagdrempelige klantenservice bleek al snel. “Vorige week hebben we op onze website bij onze contactgegevens het WhatsApp-telefoonnummer gepubliceerd. Al snel kwamen de eerste berichten binnen, vaak voorzien van een foto. Het is makkelijk om mee te kijken met docenten en studenten zodat ze snel weer verder kunnen met lesgeven of hun huiswerk”, aldus Jannes Hessels.