A.W. Bruna lanceert Mijn Leeslijstje
A.W. Bruna gaat lezers helpen om een persoonlijk leeslijstje samen te stellen: MIjn leeslijstje. Na het beantwoorden van 7 korte vragen krijgen ze boeken getipt die het beste aansluiten bij hun persoonlijke voorkeuren.
Na afloop van de test kunnen lezers het persoonlijke leeslijstje bewaren en delen via Facebook, Twitter of e-mail. En speciaal voor de feestdagen kunnen bezoekers meedoen met een winactie, waarbij ze kans maken op het winnen van alle boeken op hun eigen leeslijstje.
Marieke Niezen, hoofd Marketing van A.W. Bruna Uitgevers: ‘Wij merken dat lezers vaak op zoek zijn naar een boek dat lijkt op Het meisje in de trein of "dat net zo lekker wegleest als een David Baldacci". Door middel van deze tool kunnen we een persoonlijker advies geven en tegelijkertijd kunnen we onbekende boeken en auteurs onder de aandacht brengen. De feestdagenperiode is een uitgelezen moment om onze lezers te inspireren met persoonlijke en relevante boekentips. Bovendien hopen we zo ook het boek als cadeau voor de feestdagen te promoten. Ook na de decembermaand gaan we leeslijstje.nl inzetten om online onze lezers goed te kunnen adviseren.'
Na afloop van de test kunnen lezers het persoonlijke leeslijstje bewaren en delen via Facebook, Twitter of e-mail. En speciaal voor de feestdagen kunnen bezoekers meedoen met een winactie, waarbij ze kans maken op het winnen van alle boeken op hun eigen leeslijstje.
Marieke Niezen, hoofd Marketing van A.W. Bruna Uitgevers: ‘Wij merken dat lezers vaak op zoek zijn naar een boek dat lijkt op Het meisje in de trein of "dat net zo lekker wegleest als een David Baldacci". Door middel van deze tool kunnen we een persoonlijker advies geven en tegelijkertijd kunnen we onbekende boeken en auteurs onder de aandacht brengen. De feestdagenperiode is een uitgelezen moment om onze lezers te inspireren met persoonlijke en relevante boekentips. Bovendien hopen we zo ook het boek als cadeau voor de feestdagen te promoten. Ook na de decembermaand gaan we leeslijstje.nl inzetten om online onze lezers goed te kunnen adviseren.'