Sanoma wint Customer Data Award 2015
De Customer Data Award 2015 is gisteren uitgereikt aan uitgever Sanoma. De prijs is een waardering voor de wijze waarop Sanoma klantgegevens inzet om producten te verbeteren en content te personaliseren.
De uitgever kwam dit jaar eigenlijk voornamelijk in het nieuws met re-organisaties, het afstoten van titels en allerlei personele wisselingen. Deze award zorgt in ieder geval voor een positief bericht over het mediabedrijf.
"De aanpak van Sanoma is een perfect voorbeeld van hoe je data in kunt zetten, zodat zowel het bedrijf als de klant er voordeel van heeft, zegt juryvoorzitter Kees Groenewoud (Cmotions). ‘Marketing heeft alles te maken met personaliseren en relevant zijn en dus moet je als organisatie data omarmen. Sanoma loopt voor in deze ontwikkeling en toont tevens de nodige durf. Daarbij is Sanoma ook open naar consumenten over hoe wordt omgegaan met de verzamelde data. Een winnende combinatie."
Lees verder bij Emerce
De uitgever kwam dit jaar eigenlijk voornamelijk in het nieuws met re-organisaties, het afstoten van titels en allerlei personele wisselingen. Deze award zorgt in ieder geval voor een positief bericht over het mediabedrijf.
"De aanpak van Sanoma is een perfect voorbeeld van hoe je data in kunt zetten, zodat zowel het bedrijf als de klant er voordeel van heeft, zegt juryvoorzitter Kees Groenewoud (Cmotions). ‘Marketing heeft alles te maken met personaliseren en relevant zijn en dus moet je als organisatie data omarmen. Sanoma loopt voor in deze ontwikkeling en toont tevens de nodige durf. Daarbij is Sanoma ook open naar consumenten over hoe wordt omgegaan met de verzamelde data. Een winnende combinatie."
Lees verder bij Emerce