MyJour bezint zich op strategische heroverweging
De digitale kiosk Myjour bevindt zich in een strategische heroverweging. Het komende half jaar wordt binnen de burelen van de website die losse tijdschriftartikelen verkoopt nagedacht over het aanpassen van het platform.
Daarbij wordt ook gezocht naar een nieuw verdienmodel, bevestigt oprichter Jan Verheul desgevraagd aan Villamedia.
“Het gaat inderdaad niet zoals we vinden dat het zou moeten gaan. Myjour is veel minder hard gegaan dan we hadden verwacht. Dan is het goed om na te gaan denken over hoe het anders zou kunnen.”
De vraag die Verheul zich bij de strategische heroverweging stelt is: wat zou ik doen als ik nu opnieuw zou beginnen?
Lees verder bij Villamedia
Daarbij wordt ook gezocht naar een nieuw verdienmodel, bevestigt oprichter Jan Verheul desgevraagd aan Villamedia.
“Het gaat inderdaad niet zoals we vinden dat het zou moeten gaan. Myjour is veel minder hard gegaan dan we hadden verwacht. Dan is het goed om na te gaan denken over hoe het anders zou kunnen.”
De vraag die Verheul zich bij de strategische heroverweging stelt is: wat zou ik doen als ik nu opnieuw zou beginnen?
Lees verder bij Villamedia