AutoWeek maakt mini editie in opdracht van Nissan
AutoWeek heeft in opdracht van de Nederlandse importeur van Nissan een huis-aan-huis-folder gepubliceerd met een oplage van ruim 5 miljoen exemplaren. Daarmee is het de grootste oplage die AutoWeek, maar ook uitgever Sanoma ooit voor een titel of special publiceerde.
De folder wordt deze week verspreid en is een 12 pagina’s tellende mini-AutoWeek geworden, geproduceerd door de redactie van AutoWeek.
De mini-AutoWeek bestaat onder andere uit een uitgebreide vergelijkende test met onder andere de Nissan Pulsar, een testdossier van de Nissan Qashqai en een eerste indruk van de Nissan X-Trail met benzinemotor.
“Het is logisch, maar natuurlijk ook bijzonder vleiend dat Nissan ervoor kiest om deze klus in samenwerking met ons te klaren. En dat nota bene in ons 25-jarig jubileumjaar – wat een cadeau!”, aldus content director AutoWeek, Walter van Maren. Hij hoopt in de toekomst meer van dit soort edities te kunnen gaan verzorgen.
De folder wordt deze week verspreid en is een 12 pagina’s tellende mini-AutoWeek geworden, geproduceerd door de redactie van AutoWeek.
De mini-AutoWeek bestaat onder andere uit een uitgebreide vergelijkende test met onder andere de Nissan Pulsar, een testdossier van de Nissan Qashqai en een eerste indruk van de Nissan X-Trail met benzinemotor.
“Het is logisch, maar natuurlijk ook bijzonder vleiend dat Nissan ervoor kiest om deze klus in samenwerking met ons te klaren. En dat nota bene in ons 25-jarig jubileumjaar – wat een cadeau!”, aldus content director AutoWeek, Walter van Maren. Hij hoopt in de toekomst meer van dit soort edities te kunnen gaan verzorgen.