WPG start nieuw bedrijf om content en diensten aan de man te brengen
WPG start nieuw bedrijf om content en diensten aan de man te brengen
Het nieuwe bedrijf zal geleid gaan worden door Femke Leemeijer (commercieel directeur) en Mark Pieters (uitgeefdirecteur). Femke Leemeijer werkte de afgelopen zeven jaar als uitgever bij Weekbladpers Tijdschriften, Mark Pieters was de afgelopen 22 jaar werkzaam voor Uitgeverij Athenaeum, waarvan de laatste 10 jaar als uitgever.
Paulien Loerts: "We zien de verkopen op internet stijgen, en in toenemende mate krijgen we verzoeken om op andere manieren onze content te verkopen, zoals bijvoorbeeld op festivals of via shop-in-the-shop, of in de vorm van nieuwe producten en diensten. We zien kansen om WPG-breed allianties aan te gaan met nieuwe partners en om op nieuwe manieren samen te werken met bestaande partners. We denken dat er juist nu een ongelofelijke kans ligt om onze content én onze auteurs op nieuwe manieren aan te bieden aan lezers. WPG heeft goud in handen!".
In het eerste kwartaal van 2012 wordt bekend hoe de nieuwe werkmaatschappij gaat heten.