Vice en Unilever starten kanaal voor vrouwen
Unilever en Vice sluiten een meerjarige samenwerking, waarbij het mediabedrijf een apart videokanaal opent dat zich specifiek op vrouwen richt, zo meldt Emerce.
De bedrijven maakten de samenwerking gisteren bekend tijdens het Cannes Lions-festival dat nu gaande is in Cannes. Unilever is de sponsor van het kanaal dat de naam Broadly krijgt. Broadly wordt gemaakt door een team van twintig man. Het richt zich op thema’s die vrouwen bezighouden zoals gezondheid, vrouwen in conflictgebieden en op het werk. Dat leidt tot dagelijkse items en, met een lagere frequentie, documentaires over zaken als politiek, cultuur, sex en mode.
Lees verder bij Emerce
De bedrijven maakten de samenwerking gisteren bekend tijdens het Cannes Lions-festival dat nu gaande is in Cannes. Unilever is de sponsor van het kanaal dat de naam Broadly krijgt. Broadly wordt gemaakt door een team van twintig man. Het richt zich op thema’s die vrouwen bezighouden zoals gezondheid, vrouwen in conflictgebieden en op het werk. Dat leidt tot dagelijkse items en, met een lagere frequentie, documentaires over zaken als politiek, cultuur, sex en mode.
Lees verder bij Emerce