Allerhande nu ook in USA: Savory
Ahold lanceert onder de naam Savory een gratis klantentijdschrift en webplatform in de Verenigde Staten. Het concept is gebaseerd op dat van Allerhande in Nederland.
Dat meldt het Amerikaanse vakblad Supermarket News. Savory – Fast, Fresh and Easy werd dinsdagavond in Chicago gelanceerd door de marketingbaas van Ahold in de VS, Jan van Dam. Volgens hem is het iets dat in de VS nog niet is vertoont. ‘Het is virtual meets physical en het is een daadwerkelijke vernieuwing voor Ahold, ons klanten en onze toeleveranciers. Wij denken dat we dit zo groot kunnen maken als we maar willen’, zo wordt Van Dam geciteerd.
Lees verder bij Distrifood
Dat meldt het Amerikaanse vakblad Supermarket News. Savory – Fast, Fresh and Easy werd dinsdagavond in Chicago gelanceerd door de marketingbaas van Ahold in de VS, Jan van Dam. Volgens hem is het iets dat in de VS nog niet is vertoont. ‘Het is virtual meets physical en het is een daadwerkelijke vernieuwing voor Ahold, ons klanten en onze toeleveranciers. Wij denken dat we dit zo groot kunnen maken als we maar willen’, zo wordt Van Dam geciteerd.
Lees verder bij Distrifood