Rachel Gómez Y Maseland Commercial Director Digital Hearst

Rachel Gómez Y Maseland Commercial Director Digital Hearst


Luc van Os, directeur van Hearst Magazines Netherlands, zegt hierover: ‘ik ben zeer verheugd dat Rachel ons team komt versterken. Met deze benoeming willen we naar de markt adresseren dat Digital voor Hearst ook in Nederland key is en een speerpunt in onze toekomstige ontwikkeling. We bereiken met Hearst Nederland inmiddels 5 miljoen unieke vrouwelijke bezoekers en aan de mannenzijde meer dan 1 miljoen unieke bezoekers per maand met onze verschillende domeinen.
Daarmee zijn we de leidende partij qua selectief online bereik aan de bovenzijde van de markt. Rachel zal een belangrijke rol gaan vervullen om dit naar zowel onze klanten als de mediabureaus nadrukkelijker te adresseren.


Daarnaast brengt Rachel veel strategische kennis met zich mee welke een goede aanvulling is op de nu reeds aanwezige know how in het management van Hearst Magazines Nederland. Met deze benoeming willen we ook graag onderstrepen dat we bij Hearst enkel geloof hebben dat eigen in house sales in nauwe samenwerking met alle andere disciplines een werkbaar model is binnen een modern media bedrijf. En dit kan ik uit eigen ervaring zo nadrukkelijk stellen’.

Rachel Gómez: ‘Met ontzettend veel zin kom ik het team van Hearst versterken. Ik heb een absoluut geloof in de mooie merken die Hearst in haar portfolio heeft en buig me graag als intrapreneur over de vele groeikansen. Ik kijk uit naar het verder digitaliseren van het bedrijf en om samen met het salesteam een verdere groei van Hearst te realiseren’.
 


Spijker je kennis en kunde bij

Volg één van de zomercursussen van inct
Basiscursus ePub & Google (voor uitgevers)

Lees hier mee over deze cursussen