Sanoma/SBS wil millennials via meerdere kanalen raken
Sanoma/SBS wil millennials in de toekomst gaan benaderen via meerdere kanalen. Die strategie wordt uitgewerkt samen met Social1nfluencers, het Amsterdamse bedrijf dat merken koppelt aan enthousiaste vloggers. Sanoma heeft recentelijk een belang in het Amsterdamse bedrijf genomen.
Topman Peter de Mönnink heeft het concept, dat nog nader moet worden uitgewerkt, voorlopig Millennials TV gedoopt, zo vertelde hij vanochtend op het Cross Media Congres in Amsterdam.
De generatie van 17 tot 24 jaar kijkt geen televisie meer, wel naar vloggers op YouTube. De Mönnink ziet mogelijkheden om die groep kijkers ook te koppelen aan andere uitingen van Sanoma, tot aan de tijdschriften toe.
Lees verder bij Emerce
Topman Peter de Mönnink heeft het concept, dat nog nader moet worden uitgewerkt, voorlopig Millennials TV gedoopt, zo vertelde hij vanochtend op het Cross Media Congres in Amsterdam.
De generatie van 17 tot 24 jaar kijkt geen televisie meer, wel naar vloggers op YouTube. De Mönnink ziet mogelijkheden om die groep kijkers ook te koppelen aan andere uitingen van Sanoma, tot aan de tijdschriften toe.
Lees verder bij Emerce