Frank Botman over De Telegraaf
Iets meer dan een jaar geleden interviewde Ronnie Overgoor voor zijn kanaal 7Ditches Frank Botman: volgens de Volkskrant van vandaag 'het brein achter de koers van TMG'
“Het merk De Telegraaf is uniek", zegt Botman, "Het heeft grote naamsbekendheid en sterke submerken, zoals Vrouw en Privé en individueel sterke journalisten zoals Evert Santegoeds."
Daarmee bereik je volgens Botman de consument. En dat is nodig in de huidige digitale wereld: “TMG heeft goede acquisities gedaan, inclusief de aankoop van Hyves. De Telegraaf heeft ook nog steeds de meeste unieke bezoekers.”
“Mediabedrijven hebben must-read content nodig”, zegt Botman. “Iets waar de consument niet zonder kan.” Desondanks moet de productie en distributie ook op orde zijn. Daarvoor moeten we volgens Botman meer samenwerken en naast inhoud maken ook 'content kopen.'
Bekijk hieronder het interview, opgenomen eind maart 2014.
“Het merk De Telegraaf is uniek", zegt Botman, "Het heeft grote naamsbekendheid en sterke submerken, zoals Vrouw en Privé en individueel sterke journalisten zoals Evert Santegoeds."
Daarmee bereik je volgens Botman de consument. En dat is nodig in de huidige digitale wereld: “TMG heeft goede acquisities gedaan, inclusief de aankoop van Hyves. De Telegraaf heeft ook nog steeds de meeste unieke bezoekers.”
“Mediabedrijven hebben must-read content nodig”, zegt Botman. “Iets waar de consument niet zonder kan.” Desondanks moet de productie en distributie ook op orde zijn. Daarvoor moeten we volgens Botman meer samenwerken en naast inhoud maken ook 'content kopen.'
Bekijk hieronder het interview, opgenomen eind maart 2014.