NRC Media krijgt nieuw commercieel directeur
Madelon Hoekstra-Fortuin wordt de nieuwe commercieel directeur bij NRC Media. Ze volgt Martijn Standaart op die vorig jaar vertrok. Hoekstra-Fortuin heeft een brede ervaring buiten de uitgeverij.
Hoekstra-Fortuin wordt verantwoordelijk voor het commerciële beleid en het aansturen van de afdeling sales. Als commercieel directeur rapporteert ze rechtstreeks aan ceo Rien van Beemen. Net als bij De Persgroep, waar Willem-Albert Bol (voorheen Vodafone) de commerciele scepter zwaait, kiest NRC Media voor een ervaren commercieel professional die zijn/haar sporen buiten de traditionele uitgeverij verdiend heeft
Hoekstra-Fortuin was onder meer werkzaam bij Exterion Media (voorheen CBS Outdoor), MTV en Advance Interactive. Bij online gaming exploitant GameHouse (Zylom) was zij als managing director verantwoordelijk voor alle commerciële resultaten in Europa, Brazilië en Amerika.
Hoekstra-Fortuin wordt verantwoordelijk voor het commerciële beleid en het aansturen van de afdeling sales. Als commercieel directeur rapporteert ze rechtstreeks aan ceo Rien van Beemen. Net als bij De Persgroep, waar Willem-Albert Bol (voorheen Vodafone) de commerciele scepter zwaait, kiest NRC Media voor een ervaren commercieel professional die zijn/haar sporen buiten de traditionele uitgeverij verdiend heeft
Hoekstra-Fortuin was onder meer werkzaam bij Exterion Media (voorheen CBS Outdoor), MTV en Advance Interactive. Bij online gaming exploitant GameHouse (Zylom) was zij als managing director verantwoordelijk voor alle commerciële resultaten in Europa, Brazilië en Amerika.